וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי צפוי להיחקר ב"פרשת החניונים"

14.6.2004 / 7:42

אתמול נחקר ונעצר המשנה למנכ"ל עיריית ת"א, שלום אלקיים. ראש העיר שכר שירותיו של העו"ד שהגן על דרעי. מקורב: הוא בלחץ גדול

אחרי חקירתו ומעצרו של המשנה למנכ"ל עיריית תל אביב-יפו, שלום אלקיים, צפוי גם ראש העיר, רון חולדאי, להיחקר על ידי המשטרה ב"פרשת החניונים". אתמול נחקר במשך 12 שעות ראש עיריית רמת גן, צבי בר, בחשד למעורבות בסיוע לקידום אחיזתו של החשוד המרכזי בפרשה ראובן גרוס, בחניונים בעיר.

חולדאי אמר אתמול ל"ידיעות אחרונות" כי הפרשה אכן מהווה "רעידת אדמה" בעירייה וציין כי "כל עוד נמשכת החקירה, אין לי מה להוסיף". בכל מקרה מסתבר כי חולדאי שכר כבר את שירותיו של העו"ד נבות תל צור, שייצג בעבר את אריה דרעי ואיציק מרדכי. אחד המקורבים לפרשה אמר כי "חולדאי נמצא בלחץ גדול בגלל מעצרם של מקורביו בפרשה. הוא מעריך שזה יגיע גם אליו ולכן החליט לשכור שירותיו של עו"ד".

אתמול פשטו חוקרי היחידה לחקירות הונאה על משרדו של המשנה למנכ"ל אלקיים והבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חוץ מאלקיים, נעצרו בפרשה גם יעקב מאיר, מנכ"ל חברת "אחוזות החוף" ודני קורן, יו"ר הדירקטוריון - שלושתם נחשבים מקורבי ראש העיר.

הבכירים עזרו לגרוס להשתלט על חניוני העיר

כתבי "הארץ", רוני זינגר וצחר רותם, מוסיפים:

בשבוע שעבר נעצר גרוס, המוכר כ"מלך החניונים" של תל אביב. החוקרים מייחסים לגרוס עבירה של "פעיל בארגון פשיעה". לצד גרוס נעצרו עוד 12 חשודים מאנשיו וכן מבכירי חברת "אחוזות חוף", חברה עירונית האחראית על הוצאת מכרזים להפעלת חניונים. חלקם שוחררו מהעצורים שוחררו. המשטרה חושדת כי החשודים זכו במרמה בסדרת מכרזים שהוציאה חברת "אחוזות חוף".

במשטרה חושדים כי לצדו של גרוס כפעיל בארגון פשיעה, פעלו גם בתו מאיה גרוס העובדת בחברתו ויאיר הורביץ. עוד נעצרו יעקב מאיר, דני קורן, וישעיהו דרורי, חבר מועצת עיריית תל אביב ונציג סיעת הליכוד בה. שלושתם חשודים בעבירת "עובד ציבור המסייע לארגון פשיעה".

זה כמה חודשים נחקרים חשדות שבמרכזם עומד גרוס, בן 58 מהרצליה. המשטרה חושדת כי התארגן עם בתו ועם חשוד נוסף, אייל גיבור, כדי לזכות במרמה בסדרת מכרזים שהוציאה חברת "אחוזות חוף" לפועל. לפי החשד מאיר, קורן ודרורי קידמו את ענייניו של גרוס בקבלת מכרזי החברה העירונית. החשד הוא כי השלושה ידעו לכוון את גרוס כך שחברתו "רם-חן" וכן חברות אחרות שנספחות אליו, יציעו הצעות למכרזים שיעמדו בדיוק בטווח מסגרת הצעות המחיר שנקבעו מראש ואשר היו אמורות להיות סודיות. תמורת קידום ענייניו עד לזכייתו במכרזי הפעלת החניונים, חושדים החוקרים, נתנו גרוס ואנשיו שוחד. במשטרה אמרו אתמול כי "עבירות מסוג זה פוגעות באמון הציבור ברשויות השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully