וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלית ישורון: איני יודעת מי תקף אותי

15.2.2004 / 18:11

המתרגמת, שהותקפה בביתה ביום חמישי, שבה הערב להכרתה בבית החולים

המתרגמת הלית ישורון אמרה הערב לאחר שובה להכרה, כי היא אינה יודעת מי תקף אותה. כך דווח בקול ישראל. ישורון הותקפה בביתה ביפו ביום חמישי, על ידי אלמונים והיא מאושפזת מאז בבית החולים איכילוב. השוטרים סיפרו כי ישורון נשמעה מבולבלת. על שאר פרטי החקירה הוטל איפול מלא.

כתבת "הארץ", רוני זינגר, מוסיפה:

ישורון התעוררה היום בבית החולים. מוקדם יותר דווח, כי המשטרה מתכוונת לגבות ממנה עדות. ישורון אושפזה מאז התקרית בלא הכרה בבית החולים לאחר שרופאיה הרדימו אותה, כדי שלא תסבול מכאבים בשל השברים הרבים שבפניה.

עדות ראשונית נגבתה גם מבעלה שמצא אותה פצועה. במשטרה תולים תקווה כי לאחר שישורון תשוב לאיתנה, היא תוכל לספר לשוטרים מי היו תוקפיה ואם התנהלה שיחה כלשהי קודם לתקיפתה.

סמוך לשעה 10:30 בבוקר ביום חמישי נקשו אלמונים על דלתה של ישורון בת ה-61, המתגוררת בפרויקט היוקרתי גבעת אנדרומדה שביפו. לאחר שפתחה את הדלת, הותקפה על ידם במכות קשות, בעיקר בפניה. בין היתר נתלשו מאוזניה של ישורון עגיליה באכזריות, אך אלה לא נלקחו ונמצאו זרוקים בסמוך לה. לאחר שהיכו אותה קשות, נמלטו התוקפים.

רק כעבור כשעה, מששב בעלה של ישורון לביתם, הוא מצא אותה מוטלת בסמוך לכניסת הבית כשהיא מחוסרת הכרה ומדממת. הבעל, ישעיהו יריב, בעל גלריית גורדון, הזעיק למקום את המשטרה וניידת מד"א שפינו אותה לבית החולים "איכילוב".

חוקרי מרחב יפתח פתחו בחקירה מיד לאחר האירוע, כשבתחילה עלה החשד כי מדובר בניסיון שוד אלים. אלא שלנוכח סימני שאלה בולטים שצצו מיד בתחילת החקירה, חושדים כעת במשטרה כי ישורון הותקפה על ידי אדם או אנשים המכירים אותה. הסיבה הראשונה לחשד זה עולה מכך שבבדיקה מקיפה שנערכה עלה כי דבר לא נגנב מדירתה של ישורון וגם תכשיטיה, אותם נשאה על גופה, נותרו במקום.

הסיבה השניה עולה מתחקורו של השומר המוצב דרך קבע בבניין המגורים. השומר סיפר למשטרה כי הכיר את כל האנשים שנכנסו לבניין וכי הדרך המרכזית לעלות אל הדירות היא דרך המעלית, שלידה הוא יושב. בין השאר, בשל סיבות אלה מתחזק החשד כי הרקע לתקיפה הוא סכסוך אישי בין ישורון לאדם אחר.

לשם קידום החקירה נטלו החוקרים את סרטי הצילום שהיו במצלמות הקבועות בבניין ושתיעדו את הבאים אל הבניין והיוצאים ממנו. מקורות במשטרה אישרו אתמול כי שומר הבניין טען כי בשעות התקיפה נכנסו לבניין אנשים המוכרים לו או לדיירים וכי "ברור שבאירוע לא התקיים כל אלמנט של שוד, שכן דבר לא נגנב". עם זאת, במשטרה לא שוללים גם אפשרות כי המתרגמת הותקפה על ידי אנשים שביקשו לשדוד דבר מה מביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully