וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר נערה בת 18 מטבריה

3.8.2003 / 0:04

החיפושים אחר דנה בנט שנעדרת מליל חמישי מתמקדים בין היישוב מגדל לצומת מרר בגליל התחתון; אמה: אני חוששת שנחטפה; המשטרה: כל הכיוונים נבדקים

עשרות שוטרים ומתנדבים - בסיוע סוסים, ג'יפים וטרקטורונים - מחפשים מאז יום שישי בבוקר אחר דנה בנט, בת 18 מטבריה, שנעלמה בלילה שבין יום חמישי לשישי. בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, החיפושים מתמקדים בין היישוב מגדל לצומת מרר בגליל התחתון. במקביל נערכים חיפושים באזור טבריה. המשטרה פתחה חדר פיקוד במגדל ומבקשת ממתנדבים, בעיקר בעלי רכב שטח, לסייע בחיפושים. החיפושים צומצמו הלילה עם רדת החשיכה, והם יחודשו הבוקר.

בנט סיימה את עבודתה במסעדת "ארזי הלבנון" בטיילת בטבריה ביום חמישי בלילה. בתום העבודה היא נסעה במונית שירות עם מלצרית אחרת, שירן קוריה. המלצרית סיפרה ל"הארץ": "היא לא אמרה לי, אבל הייתי בטוחה שהיא הולכת הביתה, לפי כל מיני דברים שעלו בשיחה בינינו".

סמוך לשעה 01:00 ירדה בנט מהמונית בתחנת האצטדיון בעיר, מרחק מספר דקות הליכה מבית דודה - שם היתה אמורה ללון. משלא הגיעה לבית הדוד עד שעות הבוקר, התלוננו בני המשפחה במשטרה.

אמה של הנעדרת, ויקי בנט, סיפרה כי בתה נעלמה ביום השני לעבודתה. לדבריה, בתה היתה אמורה לישון באותו יום בבית דודה, ולהיפגש עם בת דודתה אורטל, בת גילה של וחברה קרובה שלה. "הן כל הזמן ביחד, והולכות יחד לכל מקום. דנה ירדה מהמונית בתחנת האצטדיון, בשיכון ד' בטבריה עלית, שלוש דקות מבית הדוד, אבל לא הספיקה להגיע לשם בשלוש הדקות האלה. פשוט בלעה אותה האדמה. היא נעלמה", סיפרה האם.

"התכונה הבולטת שלה היא אחריות"

מפקד משטרת טבריה, סנ"צ דורון כהן, אמר כי "אין שום סיבה נראית להיעדרותה של בנט". לדבריו, "ככל שעובר הזמן גובר החשש לגורלה". כהן הוסיף, מדובר בהיעדרות ראשונה של הנערה וכל כיווני החקירה נבדקים.

אמה של בנט משוכנעת שהיא נחטפה. "אני מכירה את הבת שלי, והתכונה הכי בולטת שלה זה האחריות, אני יודעת שהיא לא תעשה שום שינוי של הרגע האחרון בדרך הביתה. גם אם היתה הולכת להיות עם חברים, היא היתה מעדכנת אותי בכל שעה - יש לה פלאפון והיא היתה מתקשרת אליי גם אם אני ישנה, וגם לפנות בוקר, גם אם אני אכעס מאוד באותו רגע. מאחר והיא לא התקשרה אליי, לא עשתה שום שינוי וירדה בתחנה ליד בית הדוד שלה, זה גורם לי לחשוב בכיוון המאוד מצמרר, שהילדה שלי נחטפה". האם ציינה, כי בחיפושים לא נמצא כל חפץ של בתה, וכי הטלפון הנייד שלה מנותק כל הזמן.

תיאורה של בנט: עיניים כחולות-ירקרקות; שיער חום מתולתל וארוך; מבנה גוף מלא; גובה: 167 ס"מ; על אפה נקודת חן. היא לבשה גופייה לבנה ומכנסי ג'ינס כחולים. כל היודע דבר על מקום הימצאה, או פרטים אחרים על היעדרותה, מתבקש להתקשר למשטרת טבריה בטלפון 04-7284446

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully