וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אחזור ויהיה לנו כיף": ההודעה של ליאל שנפל בעזה לבת זוגו

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 14:44

הראל כחלון, בת זוגו של לוחם גולני שנפל בשג'אעיה, פרסמה באינסטגרם התכתבות ביניהם, שבה הביעה דאגה. ליאל כתב לה "תמשיכי להיות חזקה, תהיי רגועה", והיא השיבה: "אוהבת אותך הכי שיש בעולם הזה וגם אחריו"

בווידאו: חטיבת גולני נלחמים בשג׳אעיה: "מסתערים ולא משאירים אף אחד מאחור"/דובר צה"ל

הראל כחלון, בת זוגו של ליאל חיו שנפל בקרב בשג'אעיה, פרסמה היום (חמישי) באינסטגרם את ההתכתבות האחרונה ביניהם בוואטסאפ. "הכול יהיה בסדר, תהיי רגועה", כתב לה הלוחם. "מתגעגע אליך, תמשיכי להיות חזקה, אני עוד אחזור ויהיה לנו כיף". הראל כתבה לו בחזרה: "אני אוהבת אותך הכי שיש בעולם הזה וגם אחריו".

לכל העדכונים על המלחמה

ההודעות האחרונות של ליאל, שנפל בקרב בעזה, שלח לבת זוגו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההודעות האחרונות של ליאל, שנפל בקרב בעזה, שלח לבת זוגו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סרן ליאל חיו, שנפל בקרב בעזה ובת זוגו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ליאל חיו והראל כחלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול היא סיפרה בשיחה עם וואלה! על הכאב שבאובדן בן זוגה בחמש השנים האחרונות. "איך אסכם בכמה מילים חמש שנים? כל מי שמכיר אותי יודע שאין הראל בלי ליאל. בכל מקום ששאלו אותי מי חבר שלי תמיד עניתי בגאווה: ליאל חיו, כי תמיד ידעתי שאקבל תגובה מתלהבת של 'אני מכיר אותו, גבר אמיתי', חיכיתי לטבעת מהיום שנפגשנו ואני אמשיך לחכות".

ליהי, נוי ואביה, אחיותיו של ליאל אמרו: "קשה להיפרד מליאל, אדם צנוע ועניו, אח מסור ובן אוהב ומתחשב להוריו. הוא היה איש של מעשים, אופטימי, כזה שמצא פתרון לכל בעיה ועמד תמיד לצידנו. בכל מקום אליו הגיע הסתכלו עליו בהערצה. גם הפעם הוא רץ ראשון למשימה והיה מסור לחייליו ולמשימה שלו. מ-7 באוקטובר לא ראינו אותו. תמיד כששאלנו לשלומו ענה בצורה חיובית, כדי שלא נדאג. חיוכו הכובש ומפיץ האור ילווה אותנו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully