וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ימים לחטיפה - ואין רמז למצבה של יפה בת ה-85

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 18:08

משפחתה של יפה אדר, שנחטפה בפרוץ המלחמה לרצועת עזה, עדיין מקווה לשביב מידע בנוגע לגורלה. נכדתה אדווה אמרה לוואלה! כי המשפחה העבירה פנייה לצלב האדום עם התרופות שלה. "הסכימו להעביר את הרשימה, אבל לא יודעים אם זה הגיע אליה"

התמונות של יפה אדר בת ה-85 הופצו כבר ביום שבת בכל מקום בעולם. אדר נחטפה לרצועת עזה בידי מחבלי חמאס ביום פרוץ המלחמה. 6 ימים לחטיפה ולמשפחתה אין עדיין שום רמז על מיקומה ומצבה. "אפילו שביב מידע נוסף מאז שפורסם הסרטון אין לנו", אמרה נכדתה אדווה לוואלה!.

"אנחנו בקשר מול ההתארגנות של המשפחות החטופות", היא מוסיפה. "העברנו גם פנייה לצלב האדום עם רשימת התרופות של סבתא שלי והם טוענים שהם העבירו את זה לבית חולים בעזה. ביקשנו להעביר את התרופות, אבל הם לא הסכימו אלא רק את הרשימה ואנחנו לא יודעים אם זה הגיע אליה. כרגע אנחנו מנסים להפעיל לחץ מכל קצה אפשרי, פגשנו את שר החוץ, מתראיינים לכלי תקשורת בעולם".

פוסט הנכדה שצפתה בסבתה נחטפת לעזה 08 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
פוסט הנכדה שצפתה בסבתה נחטפת לעזה 08 באוקטובר 2023/אתר רשמי, ללא

"אף אחד לא מדבר איתנו, לא יודע להגיד שום דבר, את כל המידע שיש לנו גילינו מסרטונים שהופצו", כתבה הנכדה ביום ראשון. "אני רוצה שהתמונה הזאת תיחרט לכל המנותקים בממשלה הבזיונית הזאת. שיבינו שיש פה אנשים, קשישים וילדים, נשים וגברים, עם שמות ומשפחות. אני רוצה שהם לא ישנו בלילה ויהפכו כל פיסת אדמה עד שהאנשים האלה יחזרו הביתה. בבקשה תשתפן את הפוסט. מקווה שיגיע לאנשים שאולי יוכלו לעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully