וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חשודה שתלתה את בתה התינוקת ופצעה אותה בינוני

רמי שני

28.9.2012 / 10:09

האם, תושבת יישוב בדואי בדרום, נעצרה יחד עם קרוב משפחתה בחשד לניסיון רצח הפעוטה. קרוב משפחתה של האם, שהבחין בפעוטה כשהיא תלויה מצווארה על חבל, ניתק אותה ממנו

תושבת ביר הדאג' הסמוך לקיבוץ רביבים שבנגב, בשנות ה-30 לחייה, וקרוב משפחתה - ככל הנראה אחיה - נעצרו אמש (חמישי) בחשד לניסיון לרצוח את בת האישה, פעוטה בת ארבעה חודשים. אחד מבני המשפחה הבחין בפעוטה כשהיא תלויה מצווארה על חבל וניתק אותה ממנו. קרוב המשפחה הזעיק צוות מגן דוד אדום, וזה העביר את הפעוטה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם היא מאושפזת במצב בינוני. צוות חוקרים ממשטרת דימונה עצר את האם ואת אחיה. מעצרם של השניים הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בבאר שבע. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

בשבוע שעבר נעצרה תושבת רהט בת 26, בחשד שדקרה למוות את שלושת ילדיה - בן שמונה, בת ארבע ובת חודשיים, וכן את בתה, בת כשנה, שנפצעה באורח קל. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא שניים מהילדים ללא רוח חיים, ולאחר ניסיונות החייאה נאלץ לקבוע את מותם. התינוקת בת החודשיים פונתה במצב קשה עד אנוש, יחד עם הפעוטה בת השנה במצב קל, למרפאה מקומית לקבלת טיפול רפואי. במרפאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה של בת החודשיים, ובת השנה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מבדיקה ראשונית התברר כי האם אינה מוכרת לשירותי הרווחה. בהמשך נלקחה האם לבדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully