וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרגו 3 מחבלים בדרכם לביצוע פיגוע בנצרים

16.3.2002 / 21:06

השלושה נורו בקרבת מוצב צה"ל; תקריות ירי בגדה ללא נפגעים; אם פלסטינית וארבעת ילדיה נהרגו אתמול מפיצוץ מטען; הפלסטינים: הם עלו על מוקש ישראלי; ישראל: מדובר במטען פלסטיני

כוח צה"ל הרג הערב שלושה מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע נגד מוצב צה"ל בצומת נצרים. טנק של צה"ל ירה על השלושה בשעה שניסו להניח מטען חבלה. בקול ישראל דווח כי חבלנים בדקו את גופות המחבלים כדי לאתר ולנטרל מטעני חבלה שנשאו עימם.

במהלך השבת היו מספר תקריות בשטחים - כולן הסתיימו ללא נפגעים ישראלים. בצהריים נפתחה אש על שער ההתנחלות פסגות שבאזור רמאללה. בחברון הושלך מטען חבלה אל עבר כוח צה"ל בקסבה. בבית לחם נורו מספר יריות אל עמדת צה"ל בקבר רחל.

כתבי הארץ, עמוס הראל ועמירה הס, מוסיפים:

הבוקר נהרג פלסטיני בחברון מירי חיילי צה"ל סמוך לבית ספר במרכז העיר. בני משפחתו של ההרוג, מוחמד דאנה בן 26, טענו כי חיילי צה"ל ירו עליו במחסום. דובר צה"ל מסר כי האירוע נבדק. פעיל ג'יהאד איסלמי נעצר הבוקר על ידי כוח צה"ל בכפר מעיפלון שמדרום לג'נין.

חייל צה"ל נפצע אתמול אחר הצהריים בינוני עד קשה בחברון. הוא נורה מטווח קצר מאש פלסטינית בגן שליד מערת המכפלה בעיר, בעת שאיבטח מתפללים יהודים. במקום התנהלו חילופי אש. הפלסטינים ירו אל בתי המתנחלים ואל עמדות צה"ל באזור. לא היו נפגעים ישראלים, אך נגרם נזק. הפלסטינים דיווחו על צעיר הרוג וששה פצועים בחילופי האש. בין הפצועים איש המודיעין הכללי שנפצע קשה מאוד. בשטחים נהרגו אתמול, לפי הדיווחים הפלסטיניים, 12 בני אדם.

צה"ל יצא מרוב שטחי איי

עד שעות הבוקר של יום שישי פונו כל עמדות צה"ל בשטח איי ברמאללה ובקלקיליה. בוטל גם הכתר על מחנה הפליטים טול כרם במסגרתו היו מאחזים בפאתי שטח איי. כוחות צה"ל נסוגו גם ממחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז רצועת עזה. עם זאת, צה"ל ממשיך לשהות בשטחי הרשות הפלסטינית בבית לחם ובכמה נקודות ליד ג'נין.

הפלסטינים דיווחו כי זעינה אל עוודה, בת 44, וארבעת ילדיה, נהרגו אתמול, לאחר שעלו על מוקש באזור מחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז הרצועה. התקרית אירעה ליד עמדה של המשטרה הפלסטינית שנכבשה בימים האחרונים בידי צה"ל. הפלסטינים האשימו את ישראל באחריות לאירוע. צה"ל הכחיש כל קשר לתקרית וטען כי החמישה נהרגו ממטען חבלה שהונח במקום בידי פלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully