וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקים מתחת לשפם: ערב התרמה ב'סאבליים'

נדב גל

27.2.2011 / 15:42

רוצים לצחוק וגם לעשות טוב עבור כלבי וחתולי הבירה? תבואו מחר ל'צוחקים מתחת לשפם' - ערב התרמה בהשתתפות סטנדאפיסטים מובילים ב'סאבליים', תל אביב

לאור הצלחת אירועי ההתרמה דומים קודמים, יתקיים מחר, יום שני 28 בפברואר, ערב התרמה נוסף למען העמותות "ירושלים אוהבת חיות" ו"אגודת חובבי החתולים". באירוע ייערך מרתון סטאנדאפ עם סטנדאפיסטים מובילים כמו: מיקי גבע, רוני ששון יוסי גבני, אלון נהרי השלישי, אמירם טובים, דדו מילמן, ארז בירנבוים ואדם שרון, ככה שמצחיק בטוח יהיה. כמו כן, יופיע יואב מאור ואת הערב תנחה ליאם רז, שני כוכבי העונה הנוכחית של "האח הגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ליאם רז והמעורב יוליוס/מערכת וואלה, צילום מסך

שלום לכולם, אז מה גרם לכם להשתתף באירוע הזה?

מיקי גבע: יש המון כלבים שמועמדים להמתה. המון בעלי חיים נמצאים באזורים שפשוט אין בהם אף אחד שיטפל בהם, אז התגייסנו למטרה הזאת גם כדי לגייס כמה שיותר כסף לטיפולים וחיסונים וגם כדי לעורר את המודעות למצוקה הקשה בה נמצאים הרבה בעלי חיים. ישנן המון הוצאות שכרוכות בטיפול בבעלי החיים ואנחנו ננסה לגייס כמה שאפשר.

ליאם: התנדבתי לערב הזה מכיוון שחשוב לי שאנשים לרגע יצאו מהאדישות. לאחר שנים של רביה וביות, חתולים וכלבים אינם בנויים לחיים ברחוב. הם לא מסוגלים להתמודד לאורך זמן עם תנאי מזג האויר, היעדר המזון, תחלואים, כבישים סואנים והחמור מכל - אכזריות של בני אדם בכלל, וילדים בפרט. כרגע, חתולי רחוב וכלבים משוטטים נחשבים מטרד, מעבירי מחלות המלכלכים את סביבת פחי האשפה. את זה הם עושים בלית ברירה כדי לנסות להתקיים ותוך כדי סבל רב ותוחלת חיים קצרה ביותר.

מיקי גבע. אביב חופי
"מספר בעלי החיים הזקוקים לעזרה הוא עצום ולכן ננסה לגייס כמה שאפשר". מיקי גבע/אביב חופי

למה אתם מאמינים שחשוב להתנדב לאירועים כאלה?

רוני ששון: יש לי אמון גדול במארגנת ואני יודע שכל שקל שנרוויח מהערב הזה ייתרם למטרה חשובה ויגיע לאן שצריך. בנוסף, לצד הבידור הרב שיהיה בערב, אנחנו רוצים לעורר את המודעות של האנשים למצוקת בעלי החיים. עדי, המארגנת החמודה של האירוע, לקחה אותי לסיור בעמותה אליה מגיע הכסף, וזה גרם לי מאד לרצות לתרום להצלחת הערב. אני תמיד עוקב אחרי העדכונים שלה באינטרנט בנושא בעלי החיים ואני שמח להופיע למענם.

מיקי גבע: ישנן המון הוצאות שכרוכות בטיפול בבעלי החיים ולכן העמותות זקוקות ללא מעט משאבים. מספר בעלי החיים הזקוקים לעזרה הוא עצום ולכן ננסה לגייס כמה שאפשר.

יואב מאור: לרוב אני ממעיט להראות באירועים גדולים מהסוג הזה, אבל מכיוון שהמטרה כל כך חשובה ואני מתחבר לנושא של עזרה לבעלי חיים החלטתי שצריך להתגייס למענם.

אילו מטרות אתם שואפים להשיג באמצעות הערב הזה?

ליאם: אם לכל החתולים והכלבים יימצאו בתים אשר ידאגו גם לסרסם ולעקרם, יושגו שתי מטרות עיקריות. בראש ובראשונה, ייחסך כאב וסבל ליצורים חיים אשר מתקיימים ביננו וזכויותיהם אינן נשמרות. שנית, הרחובות שלנו יהיו נקיים יותר. מה גם, שמוכח על פי מחקרים רבים שגידול בעל חיים בבית עוזר לחינוך הילדים לאחריות, חום ונתינה, ואף מצמצם סיכויים למחלות לב ומאריך חיים אצל אנשים מבוגרים. אז לא רק החיות מרוויחות מכל הסיפור.

רוני ששון. אביב חופי
"היינו ארבעה אחים בחדר אבל תמיד הבאתי הביתה חיות". רוני ששון/אביב חופי

אתם מגדלים בעל חיים בבית?

רוני ששון: הייתי ילד בעלי חיים. היינו ארבעה אחים בחדר אבל תמיד הבאתי הביתה חיות כמו חתול, כלב, צב, ועוד. באיזשהו שלב אמא שלי החליטה שצריך לקנות לי חיית מחמד אחת לטווח ארוך והביאה לי את חץ, כלב שחי 19 שנה ומת משיבה טובה. אחר כך עברתי לדירה שהיה קומת קרקע והייתי מאכיל חמישה חתולים שגרו אצלי בחצר. בינואר שוב עברתי לדירה עם אשתי ואנחנו מגדלים חתולה. אישתי קראה לה "סמוקי פייס" ואני עברתתי את זה לשמוקית. כל פעם שאני רוצה לשחק עם החתולה אני זורק לה כדור ואז הולך להביא אותו. אני גם לא מבין למה לתת לחתול שם, הוא אף פעם לא בא!

ליאם: אני מגדלת שני חתולים בבית, זכר ונקבה בשם שפיץ וליפי, את שניהם אספתי מהרחוב.

יואב מאור: יש לי חתול נהדר בשם שוקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החלטתי שצריך להתגייס למענם". יואב מאור/מערכת וואלה, צילום מסך

מה מצפה לנו בהופעה?

ליאם: יהיה מרתון סטאנדאפיסטים, ובין לבין יואב מאור יבצע מספר שירים, יש למה לחכות.

רוני ששון: הולכים להיקרע מצחוק. צחוק תמיד בריא וכל שקל ילך למטרה טובה.

עמותת "ירושלים אוהבת חיות" ממפה את ירושלים ואת נקודות האכלת החתולים שבה. היא מעבירה כספים בקביעות לסטודנטים המגדלים חיות בבבית ומטפלת בבעלי החיים בירושלים.

"אגודת חובבי החתולים" מעניקה טיפול רפואי, מעקרת ומחסנת ומונעת הרעלות של חתולים. שתי העמותות זקוקות נואשות לתרומות.

האירוע רב יערך במועדון הסאבליים, יום שני 28 בפברואר, כתובת: דרך שלמה 53, תל אביב.

פתיחת דלתות ב-20:00; תחילת המופע ב-21:00.
מחיר כרטיס: 55 שקלים, או כמה שרוצים לתרום.
ניתן לרכוש כרטיסים מראש בכרטיס אשראי או במזומן בקופות המקום.

הולך להיות ערב מוצלח במיוחד למענן. אז תבואו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully