וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: שבועיים השבתה בקווי הרכבת דרומה ולי-ם

רמי שני

6.1.2011 / 17:18

רכבת ישראל משביתה החל ממחר את תנועת הרכבות בקו ת"א-דימונה ות"א-י-ם למשך שבועיים. כדי להקל על הסטודנטים, תתגבר אוניברסיטת בן גוריון את מערך האוטובוסים לבאר שבע

תנועת הרכבות בקווים לכיוון דרום ולכיוון ירושלים תופסק בסוף השבוע בשל מה שהוגדר "עבודות תשתית לשדרוג מסילות הרכבת". ההשבתה תהיה בקווים מתל אביב לדימונה ולתחנות שבדרך, בהן באר שבע, קריית גת ויתר התחנות שבקו תל אביב-דימונה. כמו כן תושבת הנסיעה בשני הכיוונים בקו שבין תל אביב לבין ירושלים. ההשבתה היזומה תתחיל כבר מחר (שישי), ופעילות הקווים תתחדש במוצאי שבת, 22 בחודש, בעוד כשבועיים.

ראשי ערים, ארגונים וגופים מוסדיים גדולים, אמרו כי הם מבינים את הצורך של חברת "רכבת ישראל" לבצע עבודות תשתית, אולם הביעו תמיהה על משך ההשבתה. נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, הפרופסור רבקה כרמי, הסבירה לפני מספר ימים, כי על פי סיכום עם הנהלת הרכבת, בתיאום עם חברות הסעה ציבוריות, יתוגברו קווים של אוטובוסים לאזור, כדי לאפשר לסטודנטים להגיע בזמן ללימודים. יצוין, כי תקופה זו הינה תקופת מבחני תום הסמסטר הראשון, דבר העלול להקשות על תלמידים להתנייד מבאר שבע לבתי הוריהם. פרופ' כרמי ציינה אז, כי היא מקווה שההשבתה לא תפגע בהם.

גם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר בעת ההשבתה הקודמת, כי הנהלת רכבת ישראל אמרה כי ההשבתה הכרחית לצורך שיפור מערך הקווים, וכי למרות אי הנוחות שנגרמת בשל כך, ההשבתה חיונית לשדרוג איכות הקווים בכיוון דרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully