וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בניסיון ההתנקשות בצ'רלי אבוטבול

איילה חננאל

10.11.2010 / 10:11

אייל סופר, מי שהיה יעד לניסיון חיסול בעצמו, נעצר בחשד שניסה להתנקש לפני כשבועיים בעבריין צ'רלי אבוטבול. כחודש לפני כן נעצר אבוטבול בחשד שהזמין את רצח סופר, אולם הוא שוחרר

מלחמת הכנפויות בנתניה: המשטרה עצרה את אייל סופר, החשוד בניסיון הרצח של העבריין צ'רלי אבוטבול בחודש ספטמבר. סופר הובא הבוקר (רביעי) על ידי חוקרי היאחב"ל להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. סופר שמשתייך למשפחת קראג'ה, היריבה של משפחת אבוטבול, היה בעצמו יעד לניסיון חיסול בתחילת חודש ספטמבר. החשוד בניסיון חיסול זה היה אבוטבול, אולם לאחר מכן הוא שוחרר.

בתחילת חודש ספטמבר, נפתחו יריות לעבר רכבו של אבוטבול סמוך למלון כרמל בנתניה. איש לא נפגע באירוע, ולא נגרם נזק. מהבדיקה ראשונית עלה כי אלמונים ירו לעבר רכבו של אבוטבול ונמלטו מהמקום. יחידת להב 433 של המשטרה פתחה בחקירת המקרה והבוקר עצרה כאמור את החשוד בביצוע המעשה.

אבוטבול נעצר כשבועיים לפני נסיון ההתנקשות בחשד כי הזמין את חיסולו של אייל סופר עצמו, הבעלים של מסעדות "בית השיח", "קקאו" ו"טיים עוף", ומי שנחשב לשותפם לעסקים של בני משפחת הפשע קראג'ה. עם זאת, שמו של אבוטבול לא נכלל בכתב האישום בגין ניסיון הרצח, בו מצוין רק שהנאשמים קשרו עם "אחר או אחרים שזהותם אינה ידועה" כדי לרצוח את סופר.

כחודש לפני ניסיון חיסולו של סופר, הוצתו סניפי רשת מסעדות "בת האיכר" שבבעלות משפחת אבוטבול בנתניה. גורמים בעולם התחתון בעיר מסרו אז כי מדובר ב"פגיעה רצינית במעמדה של משפחת הפשע ושניתן האות לפרוץ מלחמות עולם תחתון בעיר נתניה". ואולם, כשבוע לאחר ההצתות, נעצר פרנסואה, אחיו של צ'רלי אבוטבול, בחשד שעמד מאחורי הצתת רשת המסעדות, במטרה להונות את חברות הביטוח ולקבל מהן פיצוי כספי שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully