וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג הרג תינוק במהלך מירוץ מכוניות וברח

קובי מנדל

20.10.2010 / 16:10

מעצרו של הנהג החשוד בהרג תינוק בן חודשיים בתאונה ליד טמרה, הוארך בחמישה ימים. המשטרה חושדת כי הפגיעה בתינוק אירעה במהלך "מירוץ מכוניות" שבו השתתף הנהג

אבישי גולן

התפתחות בחקירת תאונת ה"פגע וברח" שאירעה ליד היישוב טמרה בצפון הארץ: לדברי המשטרה, הנהג אחמד יאסין, תושב טמרה בן 26 החשוד בהרג התינוק בן החודשיים בתאונה, השתתף ב"מירוץ מכוניות". חשדם של חוקרי צוות אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל התחזק לאחר שגבו עדויות מהמעורבים בתאונה ומעדי ראייה במקום. בית משפט השלום בעכו האריך היום את מעצרו של יאסין בחמישה ימים נוספים.

קצין אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל, רב-פקד איתן רז, אמר לוואלה! חדשות כי המשטרה עצרה היום את נהג הרכב השני, מסוג גולף, שהשתתף אף הוא במירוץ. ככל הנראה, מסלול המירוץ החל בצומת טמרה והגיע עד לצומת אבליים ליד שפרעם ובחזרה. בנוסף לעדויות שני הנהגים, יש בידי החוקרים גם עדויות של אנשים אשר הבחינו בשני כלי הרכב נוסעים באופן פרוע ובמהירות רבה.

התאונה אירעה לפני מספר ימים כשרכב מסוג B.M.W נסע בכביש המוביל לטמרה, ומסיבה שאינה ברורה התנגש עם חלקו הקדמי ברכב מסוג סובארו שנסע לפניו. ברכב שנפגע היו שלושה מבוגרים ושני ילדים: זוג הורים, ילדה בת שלוש, תינוק בן חודשיים וכן אחותה של האם, בת 26.

כתוצאה מהפגיעה הסתחרר רכב הסוברו. התינוק, חמד אבו אלהג'יא, נפצע באורח אנוש ומת במהלך פעולות ההחייאה. הילדה בת השלוש נפצעה באורח קשה ושלושת המבוגרים נפצעו באורח קל – בינוני. כולם פונו לבית החולים.

על פי החשד, הנהג הפוגע, בעל הרכב ואדם נוסף שהיה ברכב, נטשו אותו ונמלטו. מאוחר יותר נעצרו השלושה, והתברר שהנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully