וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים ידונו באפליה במודיעין-עילית

מוטי לוי

20.10.2010 / 5:19

פרשת האפליה של בנות ספרדיות בסמינרים חרדיים במודיעין עילית מסתעפת. הבנות עדיין יושבות בבית, וברקע פועלים גורמים לדיון דחוף בכנסת ולעתירה בבג"ץ

האפליה של בנות ספרדיות בסמינרים חרדיים במודיעין עילית נמשכת, ו-11 הבנות בהן עסקה הפרשה עדיין יושבות בבית. כזכור, ביום חמישי שעבר פורסם בוואלה! חדשות כי לפי טענת הורים בעיר מודיעין עילית סמינרים חרדיים בעיר מפעילים מכסות של שלושים אחוז לקבלת בנות ספרדיות למוסד.

11 בנות שנותרו מחוץ למכסה לא התקבלו ללימודים ויושבות מתחילת שנת הלימודים בבתיהן. יצוין, כי מאז פרסומה של הפרשה היא לא קיבלה שום יחס מההנהגה הבכירה של מפלגת ש"ס. בעקבות כך, בתחילת השבוע אמרו ח"כים בש"ס כי הזנחת הנושא בידי ראשי התנועה הוא "מחדל ותעודת עניות עבור התנועה שהוקמה בשביל מקרים כאלה". עוד הוסיפו הח"כים כי "לש"ס יש מספיק כוח ומספיק השפעה בכדי שדברים כאלה לא יקרו".

יוני מזרחי, מי שחשף את הפרשה ומי שמייצג את הורי הבנות, נפגש בימים האחרונים בעקבות הפרסומים עם ח"כ חיים אמסלם מש"ס ועם אנשיו של יו"ר ועדת החינוך בכנסת ח"כ זבולון אורלב. ועדת החינוך תקיים דיון דחוף בנושא כבר בשבועות הקרובים. ח"כ אורלב אמר בימים האחרונים כי באם יתברר והסמינרים אכן הפלו את הבנות יהיה על משרד החינוך להפסיק את תקצובם, לשלול את רישיונם ולהוציא כנגדם צווי סגירה. במקביל מתכונן מזרחי להגיש עתירה בעניין לבג"ץ עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully