וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר התעמת עם ענת קם: "תתביישי, בוגדת"

גלעד גורסמן

22.7.2010 / 11:43

פעיל הימין התעמת בבית המשפט העליון עם הצעירה שהדליפה מסמכים מסווגים לעיתונאי, והגיעה לדיון בבקשתה להסיר חסיון על חומרי חקירה

עימות אירע הבוקר (חמישי) בבית המשפט העליון בין פעיל הימין איתמר בן גביר לבין ענת קם, הנאשמת בריגול לאחר שהדליפה מסמכים מסווגים לכתב של עיתון "הארץ". בן גביר, שהגיע לבית המשפט בשל דיון בערעורו של פעיל הימין חיים פרלמן, הבחין בקם שהגיעה למקום לצורך דיון טכני במסגרת משפטה. בזמן שהיא ישבה במסדרון, ניגש אליה בן גביר ואמר לה: "בוגדת, תתביישי לך".

קם הגיעה למקום ממעצר הבית בו היא נמצאת לצורך דיון בבקשתה להסיר חסיון על חומרי חקירה במשפטה, ולהעבירם לידיה. לאחר דבריו של בן גביר היא לא נשארה חייבת, והשיבה לו "אני לא חייבת לך שום הסבר. יש בתי משפט ויש שופטים בירושלים, והם שיכריעו". בן גביר השיב לה שבתי המשפט הם המגרש הביתי של השמאל, אבל היא חייבת הסבר לעם ישראל.

קם עזבה את המקום בסערת רגשות, אבל בן גביר לא ויתר. הוא המשיך ללכת אחריה, קרא לה בוגדת ואמר לה שהיא תקעה סכין בגב האומה. כשהתרחק פעיל הימין מהמקום, הוא קרא לעברה קריאות כמו "השמאל הקיצוני בוגד, השמאל הקיצוני הורס את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully