וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי הצועדים למען שליט נערכים ללינת לילה

קובי מנדל

27.6.2010 / 17:53

קיבוץ כפר מסריק נערך להלין חלק גדול ממשתתפי המצעד למען שליט שיצא מבית המשפחה במצפה הילה. הקיבוץ העמיד לרשותם שירותים ציבוריים, מקלחות ושורה של אוהלים ללינת הלילה

תושבים בצפון נערכים לסיוע ל-10,000 המשתתפים בצעדה למען גלעד שליט שנפתחה היום (ראשון). בקיבוץ כפר מסריק לא זו בלבד שנערכים לארח את בני משפחת שליט, אלא גם חלק נכבד מיתר הצועדים. בבית הספר היסודי "גוונים" שבגליל המערבי, יזמו פרוייקט של יצירת שרשרת בת מאות גזרי נייר לשם הזדהות עם שליט ועם התומכים בשחרורו.

כפר מסריק נערך להלין כמות גדולה מאוד של בני אדם אשר משתתפים ב"מצעד למען גלעד". דברת קפלושניק, המתאמת את הביקור, מסרה לוואלה! חדשות כי הצועדים שיגיעו לקיבוץ יוכלו לעשות את הלילה באוהלים הממוקמים במגרש הכדורגל של הקיבוץ. לדבריה, הקיבוץ נערך מבעוד מועד לבואם והעמיד לרשות הבאים מקלחות ושירותים ציבוריים. כמו כן, היא מסרה כי ישנם חברים בקיבוץ המוכנים לארח צועדים וללון איתם עד למחרת בבוקר. עוד היא מסרה כי אם מגרש הכדורגל יתמלא בצועדים, אלה שלא יוותר להם מקום יופנו לעשות את הלילה בחורשה סמוכה לקיבוץ.

במחווה לבני משפחת שליט, תלמידי ביה"ס היסודי גוונים, המגיעים מחמישה קיבוצים בגליל המערבי, הכינו מאות כפות רגליים גזורות מקרטון, וחיברו אותן בשרשרת. על כל אחת מהן כתב כל תלמיד משאלה הנוגעת בשחרור גלעד משבי חמאס. מיכל ויינברג, מחנכת כיתה ג' בביה"ס, מסר כי "מדובר בכפות רגליים וירטואליות שחוברו יחדיו לשרשרת של מאות כפות, אשר יונחו בפתח האורחן שבו משפחת שליט תעשה את הלילה בקיבוץ". התלמידים רצו להשתתף בצעדה, אך הבינו שבשל הדרישות הבטיחותיות, הדבר לא יתאפשר. "לפיכך", מסרה המחנכת, "זו הדרך שמצאנו לשם הבעת סולידריות והזדהות עם מאבקה של משפחת שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully