וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראאד סלאח הורד מה"מרמרה" בריא ושלם

רמי שני ויהושע בריינר

1.6.2010 / 7:21

ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית בישראל, השייח' ראאד סלאח, הורד מסיפון האונייה "מרמרה" כשהוא בריא ושלם, בניגוד לשמועות שנפגע במהלך ההשתלטות על הספינה. מאות הפעילים שהיו עמו על הספינה הורדו לנמל אשדוד ונלקחו לחקירה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

סוף לשמועות לגבי גורלו של השייח' ראאד סלאח: ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית נמצא הלילה (שלישי) כשהוא בריא ושלם על סיפון האונייה "מרמרה" בנמל אשדוד. 560 נוסעי האונייה הורדו גם הם מסיפונה בנמל אשדוד, ללא אירועים חריגים. מרביתם הועברו לכלא "אלה" בבאר שבע.

בשלב זה עוברים הנוסעים תחקור על ידי נציגי משרד הפנים והמשטרה בעוד שכוחות משטרה עורכים סריקות על האונייה לחיפוש אחר אמצעי לחימה נוספים שהיו באונייה.

אתמול בשעות הבוקר דיווחו הרשתות הזרות, כי במהלך השתלטות חיל הים על ספינות המשט לעזה נפצע גם השייח' ראאד סלאח. לאחר מכן אמר השייח' כמאל חטיב, סגנו של סלאח, כי סאלח נמצא בניתוח בבית החולים תל השומר. הוא אף האשים את ישראל בניסיון "לנצל את ההשתלטות על ספינות המשט כדי לחסל את סלאח". הוא הטיל את האחריות למצבו של סלאח על ממשלת ישראל.

במערכת הביטחון חששו שהדיווחים על פגיעה בסלאח יובילו לתסיסה בקרב ערביי ישראל, חששות שהתאמתו בחלקם. כעת, כאמור, התברר שמצבו של סלאח טוב.

עדכון ראשון: 0:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully