וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח חברו: "המין עם האם היה בהסכמה"

איילה חננאל

10.1.2010 / 15:13

אנדריי ליושצ'נקו, המואשם ברצח חברו בראשון לציון, טען בדיון על הארכת מעצרו כי לא אנס את אמו של המנוח, לאחר מותו. פרקליטו: הוא דקר את חברו כמעשה של הגנה עצמית

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בשבוע ימים את מעצרו של אנדריי ליושצ'נקו בן ה-25, המואשם ברצח חברו בראשון לציון ובאונס אמו של המנוח לפני כשבוע.

לטענת פרקליטו של ליושצ'נקו, עו"ד צבי אבנון, החשוד הגיע לדירה יחד עם הקורבן בליל שישי במטרה לשתות משקאות אלכוהוליים. לאחר שהשניים שתו לשוכרה, הציע המנוח ליושצ'נקו להישאר בבית ולשחק במחשבו בזמן שהוא יילך לנוח. לטענת ליושצ'נקו, בשלב מסויים התעורר המנוח משנתו ובשל השיכרות שאחזה בו "שכח מי אני והתחיל לתקוף אותי כשהוא צועק 'מי אתה? מה אתה עושה בבית שלי?'".

לאחר שהותקף, טוען ליושצ'נקו, שלף סכין מטבח ודקר את המנוח כפעולת הגנה עצמית. לאחר מכן טוען כי קיים עם האם יחסי מין בהסכמה, וזו, לטענתו, לא ידעה על המריבה בינו לבין בנה. במהלך הארכת המעצר שנערכה היום טען עו"ד אבנון כי ליושצ'נקו דורש לערוך עימות עם האם. לדבריו, "ידוע לנו כי בעת גילוי גופת בנה על ידי המשטרה לא התלוננה האם תחילה על אונס, וסיפרה זאת רק לאחר שעוכבה לחקירת המשטרה".

לדברי המשטרה, החשוד הודה השבוע בחקירתו כי קודם למקרה שתו הוא והחשוד בירה לשוכרה וכן הודה בביצוע מעשי אינוס באם שנדרשה לטיפול רפואי ואף נזקקה לניתוח עקב פציעותיה.

במהלך החקירה שנוהלה בפיקודו של ראש מחלק החקירות בימ"ר מרכז, סנ"צ עופר מועלם, סיפרה האם על הזוועה שעברה: "התעוררתי כי שמעתי צעקות, ואז הוא נכנס אליי לחדר שהדלת היתה פתוחה", שיחזרה. "אמרתי לו 'מי אתה, אני לא מכירה אותך', הוא ענה לי 'זה לא עניינך'. 'את רואה אותי בפעם הראשונה והאחרונה'". בהמשך סיפרה האם לחוקרים על מסכת ההתעללות והאונס שעברה, אשר במהלכה התחננה על חייו של בנה אשר גופתו היתה מוטלת במרכז הדירה. "אמרתי לו תעשה בי מה שאתה רוצה רק בבקשה אל תפגע בבן שלי. הוא הילד היחיד שלי, הסיבה לחיי".

עוד עלה מהחקירה כי במהלך היומיים בהם לפי החשד אנס והתעלל באם הקורבן, המשיך לשתות לשוכרה ולחלוף על פני הגופה ברחבי הדירה כאשר האם כלואה בחדר השינה. שלשום בשעות בוקר הצליחה האם להימלט מהחדר וגילתה את גופת בנה הדקורה. ליושצ'נקו לפי החשד עוד הספיק לדקור את האם בבטנה טרם נמלט מהדירה.

בעזרת הפרטים המזהים שמסרה אמו של הקורבן על ליושצ'נקו ואפיון המכשיר הסלולרי שברשותו, אותר החשוד. צוות החקירה של סנ"צ יואב קוטלר עצר אותו לאחר מספר שעות והובילו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully