וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים במשטרה: "למארי לא היה אכפת מרוז"

עדי שמחוביץ

20.5.2009 / 16:24

חוקרי הימ"ר שחקרו את האם שנאשמת ברצח בתה רוז, העידו בביהמ"ש. "היא סיפרה דברים שלא האמנתי שאמא מספרת על הבת שלה"

נועם אשל

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: ענת ברק)

משפטם של רוני רון ומארי פיזאם המואשמים ברצח הילדה רוז, נמשך היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. במהלך היום החמישי למשפט העידו שני חוקרים של היחידה המרכזית, שהדגישו את הפתעתם נוכח התנהגותה של מארי כלפי בתה רוז. אחד החוקרים, יהודה להט, סיפר כי "מארי סיפרה על הילדה כל מיני דברים שלא האמנתי שאמא מספרת על הבת שלה. היא סיפרה שהילדה אוכלת את הצואה שלה, שהיא מרביצה לילדות האחרות והיא סיפרה שהם לקחו אותה לחב"ד, אך שם לא רצו לקחת אותה כי היא לא היתה יהודיה".

חוקר נוסף בימ"ר, אלי קורלנד, אמר בעדותו כי "אמא שיושבת איתי ואין לה עניין כשהוא זה בילדה, זה מפתיע אותי". קורלנד סיפר גם שמארי אמרה לו שהיא לא מכירה את הילדה וכל מה שעניין אותה בזמן התחקור זה איפה רוני בעלה".

רויטל סויד, עורכת דינה של מארי, הסבירה לאחר הדיון כי "מארי לא יכלה להתקשר עם רוז לאחר הזמן הממושך בו רוז שהתה בצרפת וניסתה למצוא עבורה מקום מגורים אחר. היא מצאה עבורה מקום מגורים אצל הסבתא בצרפת, אך רוני סרב להעביר אותה לשם".

עוד אמרה הסנגורית כי "מארי התקשתה מאוד בגידולה של רוז וטענה מהיום הראשון שהיא נחקרה שהיה לה קושי לקבל אותה אחרי שנות נתק. מארי לא עומדת לדין על היותה אם טובה או לא, זה כבר ברור, מארי עומדת לדין באשמת רצח. כל שהיא רצתה זה את טובת הילדה".

בתחילת יום העדויות סיפר צוללן מתנדב שגילה את המזוודה שבו נמצאה גופתה של רוז כי "התיק היה פתוח במקצתו וכשפתחתי את הרוכסן, התיק היה מלא בבוץ ובבגדים ולא הייתי יכול לראות מעבר לכך". גם הסקסולוגית איריס בר-און, שייעצה בעבר למארי ורוני, העידה היום בדלתיים סגורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully