וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתה אמרו שוב אכ"א ולא אמ"ש

יהושע בריינר

24.7.2008 / 22:00

האלוף אבי זמיר, ר' אגף משאבי אנוש הנכנס, החליט לשנות את שם האגף בחזרה לשמו הקודם "אגף כוח אדם". "זו הדרך של זמיר להפגין נוכחות"

הרמטכ"ל גבי אשכנזי אישר היום (חמישי) את המלצת האלוף אבי זמיר לשנות את שמו של אגף משאבי אנוש (אמ"ש) בחזרה לשם אגף כוח האדם (אכ"א). זאת על אף שהשם אמ"ש הוכנס לשימוש על ידי מפקד האגף היוצא אלעזר שטרן רק לפני שנתיים.

זו החלטתו הראשונה של האלוף זמיר, שהחליף השבוע את שטרן בתפקידו. בצה"ל אומרים, כי זמיר הגיש את המלצתו לרמטכ"ל לשינוי נוסף של השם לאחר שקיים סדרה של התייעצויות עם קציני צה"ל בסדיר ובמילואים ועם אנשים שעוסקים בתחום המיתוג מחוץ לצה"ל. בהסברו על השינוי התמוה, אמר זמיר היום בשיחה עם מפקדים באגף כי "כוח האדם הוא עיקר העשייה, ואילו המשאבים הם רק האמצעים". עוד אמר, כי "בעקבות ההחלטה לא יתבצעו שינויים בהקצאת משאבים נוספים באגף".

קצין באגף מתח ביקורת מרומזת על ההחלטה ואמר, כי "זו כנראה הדרך של זמיר להפגין נוכחות ולהראות מי המפקד החדש". עוד אמר, כי "לא ברור למה דווקא החלפת השם היא ההחלטה הראשונה של זמיר כשנכנס לתפקידו. בטח אחרי המאבק הגדול של שטרן שהמילה אמ"ש תודגש בפי כל קצין ומעל כל מסמך. קצין נוסף אמר, כי "השם לא באמת חשוב ובמקום להתעסק בזוטות שיתחילו להתעסק בעיקרי הדברים שהם כוח האדם האנושי בצה"ל".

כזכור, בתחילת כהונתו של שטרן בפברואר 2006 הוא שינה את שם האגף מאכ"א לאמ"ש. אז אמר שטרן כי "המעבר איננו מעבר סמנטי או קוסמטי, אלא מעבר המעצים את משאבי האנוש בכל הרמות". יש לציין, כי בשנתיים האחרונות בצה"ל עבדו רבות על מיתוג השם אמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully