וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: העדכון היומי - 16.04.08

יהושע בריינר

16.4.2008 / 23:17

שלושה חיילי צה"ל ו-19 פלסטינים נהרגו בפעילות בעזה. 29 רקטות קסאם נפלו היום בשטח ישראל. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק רב







יום של קרבות והרוגים ברצועת עזה: שלושה חיילי צה"ל נהרגו בהיתקלות עם חוליית חמאס סמוך לקיבוץ בארי ועוד 19 פלסטינים נהרגו במהלך חילופי אש וסדרה של תקיפות חיל האוויר ברחבי הרצועה. בנוסף, שיגרו היום הפלסטינים 29 רקטות קסאם אל עבר ישראל. שלוש מהן נפלו בשטח קיבוץ ניר עם וגרמו לנזק רב באזור. עם זאת, בכל המקרים לא היו נפגעים.

סמוך לשעה שש וחצי בבוקר זיהה כוח צה"ל שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת במרכז רצועת עזה, באזור קיבוץ בארי, בכוונה להניח מטען. כח של גבעתי חדר אל השטח והחל לסרוק את האזור, אולם נתקל במארב של ארבעה חמושים שפתחו לעברם בירי מקלעים כבד. כתוצאה ממכת האש הראשונה, נהרגו שניים מהחיילים במקום, ובשלב מאוחר יותר נפטר החייל השלישי מפצעיו. הכוח הצליח לפגוע באחד החמושים, אולם היתר הצליחו להימלט בלי פגע.

צה"ל פעל לכל אורך היום ברחבי הרצועה ועסק בעיקר בסריקות בשטח התקרית, כשחוליות חבלה וכוחות הנדסה שיטחו מבנים ופוצצו אותם. הכוחות נתקלו בירי של נשק קל לכיוונם וכן במספר פצצות מרגמה. באחד המקרים תקף כוח קרקעי של צה"ל חוליית משגרים וזיהה פגיעה. לפי דיווחי הפלסטינים, בסך הכל נהרגו היום 19 פלסטינים, בהם תשעה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully