וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש נחת בישראל, הכוננות בשיאה

ספי קרופסקי

9.1.2008 / 11:51

הנשיא, רה"מ, שרים וחברי כנסת, מקבלים את פניו. לאחר שיישא נאום, ייצא לירושלים ויקיים פגישות עם פרס, אולמרט לבני וברק

נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש ופמלייתו נחתו לפני זמן קצר בנמל התעופה "בן גוריון", שם צפוי להיערך לכבודו טקס רשמי בהשתתפות נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה אהוד אולמרט, שרים וחברי כנסת, בכירי הצבא והמשטרה, נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, הרבנים הראשיים ועוד. במהלך הטקס יישאו פרס, אולמרט ובוש נאומים.

לכבוד הנשיא הוקמה סמוך לטרמינל 1 תפאורה מרשימה הכוללת שטיחים אדומים וזרקורים. בוש יסקור את משמר הכבוד של חיילי צה"ל ותזמורת צה"ל תנגן לכבודו. יציע ענק נבנה במיוחד לאורחים ולעיתונאים. צוותי תקשורת מכל רחבי העולם הגיעו לסקר את הארוע. בנתב"ג נערכו לטקס באבטחה חסרת תקדים הכוללת כוחות רבים של משטרה, מג"ב ואנשי ביטחון.

בוש צפוי להגיע מנתב"ג לירושלים במסוק מיוחד שיטיס אותו עד למנחת מסוקים מאולתר, שנבנה עבורו באצטדיון האוניברסיטה בגבעת רם, ומשם ייצא אל הטקסים השונים הצפויים בעיר לכבודו. בוש יקיים פגישת עבודה עם הנשיא פרס בה ידונו בעיקר בסוגיות כלכליות.

אחרי הפגישה עם פרס ייפגש בוש עם ראש הממשלה אולמרט. בפגישה ישתתפו גם שרת החוץ ציפי לבני ושר הביטחון אהוד ברק. לבני תציג לבוש את מתווה המשא ומתן עם הפלסטינים, עליו הוסכם אתמול, וברק יציג את מפת האינטרסים הביטחוניים של ישראל בזירה הפלסטינית.

יותר מ-20 רחובות בבירה ייסגרו לתנועת כלי רכב למשך שעות ארוכות כדי לאפשר את תנועת השיירה הנשיאותית. את בוש מלווה בביקורו פמלייה של מאות יועצים, מאבטחים וטבחים. בוש ישהה בסוויטה הנשיאותית של מלון "המלך דוד" בירושלים. כאלף חדרים נוספים בשלושה בתי מלון נשכרו עבור הפמלייה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully