וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-100 מדינות בקואליציה נגד הטרור

30.9.2001 / 23:06

כך גילה היום הרמטכ"ל האמריקאי היוצא; ראש ממשלת לבנון: מוכנים להצטרף לקואליציה – באופן מלא ובלא תנאי; סודן: נשתתף במאבק – רק אם לא יכוון נגד דת, גזע או תרבות מסוימים

ראש ממשלת לבנון, רפיק אל חרירי, הודיע היום כי מדינתו מוכנה להשתתף באופן מלא בקואליציה שמנהיג נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, נגד הטרור. אל חרירי הבהיר כי הנכונות להצטרף למערכה הבינלאומית נגד הטרור מובאת ללא שום הסתייגות.

הערב נועד ראש הממשלה הלבנוני בבריסל עם הממונה על מדיניות החוץ והביטחון באיחוד האירופי, חווייר סולאנה, וככל הנראה עלה בשיחתם נושא חלקה של ביירות במאבק בטרור. הרמטכ"ל האמריקאי היוצא, הגנרל הנרי שלטון, גילה היום כי יותר מ-100 מדינות שותפות בקואליציה נגד הטרור.

במקביל הודיעה היום ממשלת סודן, כי היא מוכנה להשתתף במאבק נגד הטרור, כל עוד לא יכוון נגד דת, גזע או תרבות מסוימים. הממשלה בחרטום שיבחה את החלטות מועצת הביטחון של האו"ם להסיר את העיצומים שהוטלו עליה לפני כשש שנים.

יצויין כי הטרוריסט הבינלאומי והחשוד העיקרי בתכנון מתקפת הטרור על ארה"ב, אוסאמה בן לאדן, נהנה בעבר מקשרים מצויינים עם השלטון בסודן. בשנות ה-90' סייע במימון מספר פרוייקטים ממשלתייים בתחום התשתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully