וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף הטרגי של ברוך אינדיג: "אולי אין לי מקום בעולם הזה?"

חבריו של הצעיר שנמצא מת לצד בת זוגו במלון באילת, מספרים על "איש לא רגיל", שנאשם בעבר בגניבת תמונות אינטימיות של חיילת בגלי צה"ל. בפוסטים שפרסם כתב: "אולי אני מיותר? מה העולם יפסיד כשלא אהיה קיים יותר?". במשטרה בודקים גם את האפשרות כי מדובר ברצח והתאבדות

עריכה: שמרית גולדשטיין

במשטרה ממשיכים גם הבוקר (שני) לחקור את נסיבות מותו של ברוך אינדיג, מפיק גלי צה"ל בעבר שחזר בשאלה ושל חברתו שנמצאו אתמול ללא רוח חיים במלון "הרודס" באילת. אינדיג, שלפני כשנה הוגש נגדו כתב אישום בגין התחזות, נמצא מוטל לצד חברתו כאשר במשטרה בודקים האם השניים התאבדו יחד או שמא מדובר ברצח והתאבדות.

מותו של אינדיג, חרדי לשעבר שחזר בשאלה, היכה בתדהמה את מכריו שסיפרו על צעיר בעל רוח פיוטית שניסה לעשות את צעדיו הראשונים בעולם התקשורת אולם לא הצליח לצאת מדיכאון עמוק בו היה שרוי. אתמול היה אמור אינדיג להתייצב לדיון בעניינו בבית משפט השלום בת"א - אולם הוא לא הגיע.

שלושה ימים לפני שנמצאו ברוך אינדיג ובת זוגו מתים בבית מלון באילת, פרסם אינדיג פוסט בפייסבוק ובו עדכן את מצבו הזוגי ל"במערכת יחסים" עם הצעירה. הוא העלה תמונה חבוק עמה, ואחת מחברותיהם הגיבה: "מאחלת לכם זוגיות של יונים". כעת, הפך הפוסט למקום שבו חבריהם מבכים את מותם.

אינדיג כתב שירה, ופרסם לאחרונה את אחת הרשומות שכתב באינטרנט, שעשויה הייתה להדליק כמה נורות אדומות. "אני רק רוצה לשמוח, אני רק רוצה להיות מאושר. אבל תמיד יש הילה כזאת של עצבות ובדידות כשאני לבד. אני חושב, והפעם באמת, אולי אין לי מקום יותר בעולם הזה? אולי אני באמת מיותר כל כך שפשוט חבל לבזבז עלי משאבים? אני יודע שאת או אתה שקוראים את זה עכשיו מזדעזעים קצת, אפילו אולי תנסו לדבר ולעודד אותי אבל אני בטוח שעוד חמש דקות, גג חמש עשרה, כבר לא תזכרו אותי. כבר לא תרגישו שמשהו לא טוב קורה.

"אני יודע שיש לי לב טוב, שיש לי לב זהב אפילו, שאני מצחיק, שאני יודע לשמח אחרים, ולתמוך, לעודד... אז למה כלפי עצמי אני לא מוצא את הפינה הזאת? למה כשאני חושב על עצמי אני מרגיש רק רחמים מסכנים של אדם בודד? תגידו לי רק מה העולם יפסיד כשלא אהיה קיים יותר? מה?".


עוד בוואלה! NEWS:
שתי גופות נמצאו בחדר במלון יוקרה באילת; הרקע נבדק
הוארך מעצר החשוד ברצח בת זוגו: "שמעתי קולות שאני חייב להרוג אותה"
חשד: תושב באר שבע אנס צעירה באילת; שלושה נוספים נעצרו

ברוך אינדיג ובת זוגו. פייסבוק, צילום מסך
אינדיג ובת זוגו/צילום מסך, פייסבוק

באחד הפוסטים שכתב, תיאר אינדיג גם התעללות מינית שעבר בעת שהיה חרדי. "אני יודע שאתה לעולם לא תקרא את זה", פנה לתוקפו, "אתה חי את חייך השלווים בעיר חרדית אחרת ועברת לשם אחרי מה שעשית כי זה כל מה שהרבנים והמשטרה חשבו לנכון שמגיע לך... אתה בטח לא זוכר אותי נכון? פגעת בהרבה ילדים – איך תזכור רק אחד פיצי. אני הייתי הילד הבלונדיני ההוא עם הפאות שבכוח ניסה לסדר אותן מאחורי האוזן... אהבת מאוד לגעת בי כשאני שוכב על הברכיים שלך. נזכרת, נכון? עוד לא. נו, מה יהיה... אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. אתה יושב על חוד הפירמידה של תעשיית הרוע והמעשים הרעים! אתה, בעשר אצבעות, תרתי משמע, כיבית לנצח את מי שיכולתי להיות – ובו זמנית הדלקת את מי שאני היום".

בשיר שפרסם, כתב אינדיג: "מעולם לא ראיתי את עצמי באותה עין שבה סובביי ראו אותי. הם חיים את החיים שלהם, אני חי את שלי. אבל הצורך והדחף למצוא את עצמי באותה הסביבה, לקבל משמעות, כותרת וייחודיות, לקבל את התחושה שאני במעמד שווה בין שווים – זאת הייתה משימה קשה בהחלט. משימה שכל כך הרבה פעמים כשלה. ובכל כישלון כזה, התכנסתי עם עצמי במיטה וחשבתי שאני האדם האומלל בתבל". הוא הוסיף כי את השיר כתב כאשר "קרה מה שקרה והבנתי שאני מעולם לא הייתי ומעולם לא אהיה שווה בין שווים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

פוסט שכתב אינדיג בשנה שעברה:

הפוסט של ברוך אינדיג יוני 2017. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של ברוך אינדיג יוני 2017/צילום מסך, פייסבוק

אינדיג גדל בבית חרדי, שידר בתחנת הרדיו החרדית "קול חי", התגייס לצה"ל והתקבל לגל"צ שם שירת כמפיק. ב-2015, לאחר שחרורו, נעצר והואשם שזייף חשבונות פייסבוק של ידוענים באמצעות פריצה למחשבים בבניין התחנה הצבאית. לפי כתב האישום הוא השתמש בזהויות השאולות וניהל בשמן שיחות ארוטיות. הוא אף נאשם שהעתיק תמונות אינטימיות של חיילת בתחנה ממחשבה. לפני כשנתיים, חשף בעמוד הפייסבוק שלו כי הותקף מינית במהלך ילדותו וכי הטראומה רודפת אותו לאורך כל חייו.

חייל ששירת איתו בגל"צ, סיפר: "הוא הפיק תכניות במחלקת הבידור והיה חלק ממחלקת השיווק בתחנה. כששירת בתחנה חבש כיפה שחורה וחי אורח חיים חרדי. לאחר מכן חזר בשאלה. אחרי השירות שלו כשהתפרסמו החשדות נגדו שהתחזה וגנב תמונות של בחורות עירומות או משהו כזה, כולם היו בשוק. היה איש לא רגיל, אבל נחמד. לפחות בצבא".

*במקרה שאדם בסביבתכם/ן נמצא במשבר ועלול להיות אובדני/ת, אל תהססו, תעודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כמו ער"ן – בטלפון 1201 או באתר האינטרנט של סה"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully