וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ תוקף את אובמה ויעלון מקים מפלגה חדשה: כותרות השבת

הנשיא האמריקני מאשים את קודמו בתפקיד על שציתת לו בתקופת הבחירות, שר הביטחון לשעבר הודיע כי ירוץ להנהגת המדינה ובארצות הברית נעצר אדם שאיים על מרכזים יהודיים. חדשות סוף השבוע

יעלון: "אתמודד על ההנהגה הלאומית במפלגה חדשה; מוכן לאחד כוחות"

שר הביטחון לשעבר משה יעלון אמר היום באירוע "שבתרבות" בתיאטרון הבימה שבתל אביב כי בכוונתו להקים מפלגה ולהתמודד על ההנהגה הלאומית. "אני הגעתי לנקודה שבה החלטתי להתפטר, הגעתי ללא מעט התנגשויות. הודעתי שאני מתכוון להתמודד על ההנהגה הלאומית בבחירות הבאות. אני מקים מפלגה, אני מקים כוח פוליטי כדי להתמודד", אמר במענה לשאלה בנושא.

לדבריו, "עוד אין שם למפלגה. הקמתי עמותה שהשם שלה 'מנהיגות אחרת' ויש לי ימים עם שלושה חוגי בית ביום. למדתי שהתיווך התקשורתי, בייחוד כשאין לך עיתון או ערוץ טלוויזיה, עושה לך רע". יעלון לא שלל את האפשרות לחבור למפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד. "אני לא אוהב את הפיצול למפלגות קטנות, אלא חושב שיש לאחד כוחות. אני כרגע בונה את הכוח הפוליטי שלי וברגע שיהיה צריך, אשמח לראות חיבור כוחות, עוד יצוצו כוחות לפני הבחירות".

טראמפ תוקף: "אובמה צותת לי – אבל לא מצא כלום. חולני!"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ טען היום בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי "בדיוק גיליתי שאובמה דאג שיצתתו לשיחות שלי במגדלי טראמפ לפני הניצחון. לא מצאו כלום. זה מקארתיזם!". לדבריו, "האם זה חוקי שנשיא מכהן יאזין למועמד לנשיאות לפני הבחירות? שפל חדש!. אני בטוח שעורך דין טוב יכול להפוך את זה לקייס מעולה". בציוץ נוסף שפרסם, כינה טראמפ את אובמה "איש רע או חולני".

דבריו של טראמפ מגיעים ברקע הסערה על קשריו לכאורה של הנשיא החדש ושל בכירי ממשלו ומטה הבחירות שלו לממשל הרוסי ולסוכנויות ביון של הקרמלין. בעוד שפגישות עם נציגים זרים אינן בניגוד לחוק, החשש הוא כי הפגישות בין בכירי מטה לטראמפ לגורמים רוסים שימשו כפלטפורמה לשיתוף פעולה חשאי כלשהו. כמו כן, סשנז לא דיווח על הפגישה בשימוע שנערך לו בקונגרס לפני מינויו.

"ההורים החסירו פעימה": נעצר חשוד שאיים על מרכזים יהודיים בארה"ב

הבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI) עצרה חשוד שערך שיחות איומים על קיומן של פצצות במוסדות יהודיים ברחבי המדינה - כך נמסר אמש מהתביעה במדינת ניו יורק. העצור, חואן תומפסון בן ה-31, חשוד שאיים לפחות בשמונה מקרים על מרכזים קהילתיים יהודיים. הוא נעצר בסנט לואיס והופיע בפני בית משפט בניו יורק. בתוך כך, היום נפגשו ראש ה-FBI עם ראשי הקהילות היהודיות כדי לדון באיומים.

תומפסון מואשם בכך שהתחזה לאישה ושלח בשמה איומים למרכזים יהודיים דרך האינטרנט. על פי התביעה, החשוד "ככל הנראה איים על מרכזים יהודיים בשם האישה כחלק ממסע שיטתי שנועד להטריד את האישה". עוד נמסר כי מערכת היחסים ביניהם הסתיימה לא מכבר.

השמש יצאה, ועמה המטיילים: עומסים כבדים באתרי התיירות ברחבי הארץ

השבת החמימה והשמש היוקדת עודדה את המטיילים לצאת היום (שבת) מהבתים ולפקוד את אתרי הטבע ברחבי הארץ. באזור עכו העתיקה, קיבוץ עין המפרץ הסמוך לקריות ובאזור שוק רמלה-לוד שבשפלה נרשמו עומסי תנועה כבדים עקב ריבוי המטיילים. נוכח העומסים המשטרה חסמה לסירוגין את האזורים הללו.

הגן הבוטני שביער אילנות, המשתרע משני צדדיו של כביש 4 באזור השרון בין קדימה לפרדסיה, התכסה כולו באירוסים והתמלא לחלוטין. קק"ל ביקשה ממטיילים שלא להגיע למקום, ובפרט לשביל האירוסים, שהתמלא עד אפס מקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תוך יממה: רוכב אופנוע בן 25 נהרג ליד בן שמן, בת 28 נהרגה בב"ש

צעיר בן 25 נהרג הבוקר וצעירה בת 18 נפצעה באורח בינוני, לאחר שהאופנוע שעליהם רכבו החליק בכביש 1 בסמוך למחלף בן שמן לכיוון ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בצעיר פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. הצעירה פונתה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.

אמש נהרגה מילנה שחנוב, בת 28, בתאונת דרכים בדרך אילן רמון שבבאר שבע. בתאונה נפצעו שני גברים נוספים באורח בינוני וקל. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של שחנוב במקום ופינו את הפצועים לבית החולים סורוקה שבעיר. נהג הרכב הפוגע, גבר בשנות ה-30 לחייו, נעצר בהמשך הערב בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול.

חיסול אחיו של קים: מלזיה גירשה את שגריר קוריאה הצפונית

ממשלת מלזיה גירשה את שגריר קוריאה הצפונית משטחה, והכריזה עליו "אישיות בלתי רצויה". בהודעה רשמית שנמסרה מקואלה לומפור, הובהר כי לשגריר קאנג צ'ול יש 48 שעות לחזור לארצו. זאת, ברקע המתיחות בין שתי המדינות בעקבות חיסולו של קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, בחודש שעבר בשדה התעופה הבינלאומי של קואלה לומפור.

בעוד חקירת החיסול נמשכת, אחד מהחשודים במעורבות בהרעלתו של קים שוחרר אתמול. לפי התובע הכללי במדינה, הסיבה לשחרורו של החשוד, רי ג'ונג צ'ול, היא חוסר ראיות. צ'ול, אזרח קוריאה הצפונית בן 46, נעצר כמה ימים לאחר ההתנקשות. עם שובו לסין אמש, הוא טען כי החקירה היא "מזימה" שנועדה לפגוע בפיונגיאנג.

הישג בשיחות השלום: נציגי האופוזיציה בסוריה הסכימו לעקרונות האו"ם

האופוזיציה בסוריה הסכימה לקבל באופן זמני 12 עקרונות שהוצגו בפני נציגיה על ידי האו"ם בסופו של סבב בן שמונה ימים של שיחות השלום בז'נבה – כך אמר הלילה (שבת) איש צוות המשא ומתן מטעם האופוזיציה, נאסר אל-חרירי. לדבריו, העקרונות הכלליים שנוגעים לעתידה של סוריה נגזרו מדבריו של שליח האו"ם לשיחות, סטפן דה מיסטורה.

אל-חרירי אמר כי הסבב הסתיים ללא תוצאות ברורות, אך שנידונו בו לראשונה סוגיות הקשורות לחילופי שלטון בסוריה. יריבו בשיחות, נציג השלטון הסורי בשאר אל-ג'עפרי, עזב את המקום בסיום השיחות מבלי להגיב על תוכנן. הסבב הנוכחי נפתח לפני כשבוע ובמסגרתו נפגשו נציגי שני הצדדים לראשונה זה שלוש שנים. זאת, בניסיון לשים קץ למלחמה העקובה מדם, שנמשכת כבר כמעט שש שנים.

הפועל ירושלים עלתה לחצי גמר היורוקאפ עם 79:85 מול גראן קנאריה

הפועל ירושלים עלתה אתמול לחצי גמר היורוקאפ, לאחר שהשלימה ניצחון 0:2 בסדרת רבע הגמר מול גראן קנאריה הספרדית. סגנית אלופת המדינה גברה בספרד 79:85 על המקומיים, והשלימה ניצחון חלק, שלושה ימים אחרי שניצחה בארנה בירושלים 67:87.

כעת מחכה ירושלים למנצחת בסדרה בין ולנסיה לחימקי מוסקבה, שנמצאות כעת במצב של 1:1 אחרי שהרוסים הביסו את הספרדים 74:98. אם ולנסיה תנצח ביום רביעי במשחק השלישי, היא תפגוש את ירושלים כשיתרון הביתיות הוא שלה. אם חימקי תנצח בספרד, היא תתמודד מול הפועל ירושלים כשיתרון הביתיות הוא של ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully