וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה למגרשים ברהט: אלפים הסתערו על המשרדים - ההרשמה בוטלה. צפו

28.2.2017 / 12:55

462 מגרשים בעלות מופחתת הוצעו לזכאים, אולם בהוראת המשטרה ההרשמה בוטלה בשל ההמולה והלחץ במשרדי הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב בעיר. "מה שקורה פה מטורף, זה רק מראה את בעיית הדיור במגזר הבדואי שהוזנחה במשך שנים"

באדיבות panet.co.il

אלפים מתושבי רהט הגיעו לפנות בוקר (שלישי) למשרדי הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, בתקווה לזכות במגרשים לבנייה בעיר. עם זאת, תוך זמן קצר הודיעה הרשות על ביטול קבלת הקהל לרישום בהוראת המשטרה, בשל ההמולה הרבה והלחץ שהצטברו במקום, וטרם נקבע מועד חלופי להמשך הרישום.

"מ-4:00 לפנות בוקר הגיעו לפה אנשים", סיפר תושב רהט. "כבר שנים שלא היה פה שיווק והתושבים בהסתערות על ההגרלה". לדבריו, "מה שקורה פה מטורף. יש תור של שעות רק כדי להירשם, זה רק מראה את בעיית הדיור במגזר הבדואי שהוזנחה במשך שנים".

עוד בוואלה! NEWS:
"ישנים בחוץ בגשם": צווי פינוי הוצאו לקרוואנים באום אל-חיראן
"מה, אנחנו בעזה? אנחנו ישראלים": הסערה באום אל-חיראן מסרבת לגווע
למנוע את הרצח הבא: "עושי הסולחות" הבדואים שמצליחים איפה שהחוק נכשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למלא את המחסור שהצטבר". משרדי הרשות להתיישבות הבדואים, היום ברהט/מערכת וואלה!, צילום מסך

462 מגרשים בעלות מופחתת היו אמורים להיות מוצעים היום לזכאים מחוסרי דיור, והם חלק מ-1,076 יחידות שאמורות להיות מוצעות לתושבים בשיווק הנוכחי. בסך הכול, במסגרת מבצע השיווק הנוכחי, 2,133 מגרשים יוצעו לזכאים ברהט וביישובים בדואים נוספים בנגב, בהם חורה, שגב שלום וביר הדאג'.

יאיר מעין, מנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, הסביר כי "החל מהיום, נציף בשיווקים את הישובים במגזר הבדואי". זאת, לדבריו, "ראשית, כדי למלא את המחסור שהצטבר לאורך השנים ושנית, כדי להפוך את הקרקע למוצר נגיש ובר השגה, כך שלא תהיה כדאיות בהשתלטות בלתי חוקית על קרקעות מדינה".

על פי הרשות, עלות המגרש המפותח לזכאים מחוסרי דיור תהיה מאה אלף שקלים, לבניית בית דו-משפחתי על מגרש בשטח דונם. זאת, לעומת המחיר לקרקע זהה בשוק החופשי ברהט, שעומד על כ-300 אלף שקלים. מגרש לבית ברביעייה, דו-משפחתי דו-קומתי, יעלה 60 אלף שקלים, בעוד מחיר השוק הוא כ-200 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההמולה ברהט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההמולה ברהט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully