וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניה של האם החשודה ברצח בנותיה: "זו משפחה נורמטיבית"

1.1.2017 / 17:36

האם חשודה שרצחה את ארבע בנותיה והתאבדה בדירה בשכונת תלפיות בעיר. שכנים שהתגוררו בסמוך אליה התקשו לקבל את הבשורות, וסיפרו כי מדובר במשפחה דתית: "לא מבינים איך קרה דבר כזה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שמרית גולדשטיין ויוסר אלטר

שכני האם החשודה כי רצחה היום (ראשון) את ארבע בנותיה והתאבדה בירושלים מתקשים לעכל את האסון שהתרחש בסמוך לביתם. הם סיפרו כי מדובר במשפחה דתית שעלתה לארץ. "זו משפחה נורמטיבית, לא מבינים איך קרה דבר כזה", העידו השכנים מהקומה העליונה בבניין שבשכונת תלפיות בעיר.

סמוך לשעה 16:20 התקבל דיווח על שריפה בדירה ברחוב דרך חברון בעיר ובה חמש נשים מחוסרות הכרה. מחקירה ראשונית עלה חשד כי האם רצחה את בנותיה, שתי נערות בנות 12, ילדה כבת שבע ופעוטה כבת שנתיים, ולאחר מכן התאבדה. בדוברות כיבוי אש מחוז ירושלים מסרו כי סיבת המוות הייתה ככל הנראה האש שפרצה בדירה. בנוסף לכך, נמצא חבל תלייה בדירה, אך לא ברור אם נעשה בו שימוש.

"כשהגעתי למקום ראיתי עשן מהחלון מהקומה האחרונה", סיפר חובש רפואת חירום, כונן מד"א מנחם אסטריק, שהגיע ראשון למקום. "מיד כשעליתי למעלה ונכנסתי לבית שהיה אפוף עשן יחד עם לוחמי האש שפרצו הדירה. ראיתי אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. לוחמי האש חילצו אליי למרפסת הדירה ארבע נפגעות מחוסרות הכרה, נערה כבת 12 ושלוש ילדות קטנות, הן סבלו מכווית קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח".

עוד בוואלה! NEWS:
טבח בליל השנה החדשה: לירח הדבש של טורקיה עם דאעש יש מחיר
"נפלתי על הרצפה – ובירכתי שהחיינו": העדות משחרור הכותל נחשפת
חוק השקיות נכנס לתוקף: "הצרכנים נענים, רוצה לעשות משהו טוב"

דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. TPS  הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בירושלים, היום/מערכת וואלה! NEWS, TPS הלל מאיר

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, שהגיע למקום, מסר תדרוך לגבי האירוע. "אנחנו חוקרים את מה שקרה, למה ואיך הגענו לתוצאה כזו, מה הרקע של האישה ומה גרם לתוצאה כזו טראגית. אנשי המשפחה נמצאים כרגע בזירה ומקבלים טיפול נכון". ניצב הלוי ציין כי "אב המשפחה לא יודע לגמרי מהן התוצאות הטראגיות באופן רשמי ונצטרך להודיע על כך בזמן הקרוב".

לדבריו, "כל דבר ייבדק וכשנדע באופן רשמי מה קרה לאירוע הטראגי הנורא, אנחנו נצא ונעדכן את כולם. זו הודעה לא קלה ורגישה מאוד שצריך אנשי מקצוע שילוו הודעות כאלה טראגיות. זה ערב קשה לירושלים ולתושבי ירושלים. כרגע אנחנו בודקים הכל – התאבדות, רצח, תקלה, אסון ולכן כרגע לצאת בהצהרה זה מוקדם. אנחנו מטפלים בזירה ועוד לא פינינו אותה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
הבניין שבו פרצה השריפה/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר

על התמודדותו של אב המשפחה עם האירוע הקשה העיד דניאל קצנשטיין, מיחידת חוסן של איחוד הצלה, שבישרה לו ולקרוביו על תוצאותיו. "זה אירוע קשה ואנחנו נותנים לו את כל התמיכה שהוא צריך, והוא יצטרך בעתיד ואנחנו פה בשבילו ובשביל כל המשפחה להתמודד עם הטרגדיה. יש שלושה צוותים של איחוד הצלה שמפוזרים בבניין ועוזרים לכל המשפחה", הוא סיפר.

אודי גל, דובר כבאות והצלה בירושלים, העיד כי מדובר באחד האירועים הקשים שחווה בתפקידו. "נכנסנו לדירה הבוערת שהייתה נעולה, פרצנו אליה, ושם, באחד החדרים הנעולים, מצאנו את הילדים שנפגעו קשה מהשריפה. ניסו לעשות להם החייאה אבל בגלל אופי הפציעה נקבע מותם. זה אירוע קשה במיוחד".

גל העיד כי "האישה הייתה ללא רוח חיים, היא סיימה את חייה. במקביל לפעולות החילוץ וההחייאה, לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה שלא תתפשט לשאר הבניין והם כיבו את האש. החוקרים בודקים איך החלה השריפה ואם יש קשר בין השריפה לנפגעים או שהם נפגעו עוד לפני שפרצה האש".

דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. TPS  הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
כוחות כיבוי בלובי הבניין, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, TPS הלל מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully