וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב עלי שהותקף בביתו בידי מחבלים: "הם הגיעו כמעט עד חדר הילדים"

2.3.2016 / 11:05

רועי הראל, תושב ההתנחלות שהתכונן ליציאה למילואים, שחזר את אירוע החדירה ליישוב שבו נפצע באורח קל. שני הפלסטינים תקפו אותו באלות וניסו להיכנס לבית - אך הוא הדף אותם. "אם למישהו היה ספק - הם באו כדי לשחוט אותנו". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

רועי הראל, תושב ההתנחלות עלי שהותקף ונפצע באורח קל הבוקר (רביעי) בידי שני נערים פלסטינים שחדרו ליישוב, שחזר בבית החולים שערי צדק שבו אושפז את רגעי התקיפה, שאירעה בפתח ביתו. הראל סיפר כי בבואו לצאת למילואים באזור השעה 05:00, פתח את דלת הבית וראה לפני את שני המחבלים, בני 17 מהכפר קראיות הסמוך. "אני פותח ועל סף הדלת עומדים שני מחבלים עם הרבה רוע ושנאה בעיניים. הם תקפו אותי עם גרזנים ואלות ונכנסו פנימה", אמר.

בשחזור האירוע, אמר הראל כי לאחר כמה שניות, התאושש מהדקירות ומהמכות, ורדף אחרי המחבלים. "הם הגיעו כמעט עד חדרי השינה של הילדים", סיפר, והוסיף: "הצלחתי להדוף אותם בידיים ולהוציא אותם מחוץ לדלת הבית ולנעול אותם. אחר כך ראיתי שבדלת תקוע סכין. אם למישהו היה ספקות לגבי הכוונות שלהם - שני נערים בני 17 באו לביקור כדי לשחוט אותי, את אשתי ואת הילדים".

עוד בוואלה! NEWS:
המתלוננת נגד תא"ל בוכריס: "לא היה פה רומן, אלא ניצול מיני"
"לא מתביישים?": עימות בין משפחת דוואבשה והנאשמים ברצח
החשוד שדרס למוות אישה בכביש 6 לעיני ילדיה מכחיש: "לא פגעתי בה"

רועי הראל נפצע בפיגוע בעלי בבית החולים שערי צדק. יואב דודקביץ'
"זה יכול לקרות בכל מקום". הראל בבית החולים, הבוקר/יואב דודקביץ'

הוא סיפר כי בשניות של המאבק עם המחבלים, חשב לעצמו כי "אצלי בבית לא יקרה מקרה משפחת גביש ופוגל, שאותם לצערי הכרתי". לדבריו, "צעקתי לאשתי שתתקשר לרבש"צ. הילדים התעוררו ובכו, אבל אשתי הייתה איתם בחדר השינה אז הם כמעט ולא ראו מה קרה". לטענתו, לא הופתע שאירוע כזה התרחש ביישוב מגוריו: "זה יכול לקרות בכל מקום, צריך להיות מוכנים ולא מופתעים".

שני הפלסטינים, לביב עזאם ומוחמד זרלוואן, נמלטו תחילה מהמקום לאחר שתקפו את הראל, אך נתפסו לאחר זמן קצר בידי כוחות צה"ל ונורו למוות. מדובר צה"ל נמסר כי הסכין שבה השתמשו המחבלים נמצאה בסמוך למקום. כמו כן, במהלך הסריקות באזור נמצא אקדח במסלול הגעתם של השניים להתנחלות, ונבדקת האפשרות אם הוא שייך להם. מהחקירה עולה כי השניים ניפצו שמשות של מכוניות כדי לגרום לרעש שיגרום לתושבים לצאת מבתיהם.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רועי הראל נפצע בפיגוע בעלי בבית החולים שערי צדק. יואב דודקביץ'
הראל בבית החולים, הבוקר/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully