וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס עבר התקף לב קל; מצבו טוב, נמצא בהכרה מלאה

ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר בן ה-92 פונה לבית החולים שיבא שבתל השומר. הוא עבר צנתור ומצבו יציב. רופאו האישי פרופ' רפי ולדן: "הוא במצב רוח מצוין". לפני שבועיים דחה שמועות לגבי הידרדרות במצבו הבריאותי: "ממשיך בסדר יומי כרגיל". דיווח מאולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן עריכה: ניר חן

ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, בן 92, פונה היום (חמישי) לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש כאבים בחזה. הוא עבר צנתרו בלבו לאחר שאותר עורק מוצר ומצבו יציב. הוא נמצא בהכרה מלאה.

רופאו האישי של פרס, פרופסור רפי ולדן, סגן מנהל בית החולים שיבא וחתנו של הנשיא לשעבר, מסר הצהרה לגבי מצבו מחוץ למוסד הרפואי. "הוא עבר התקף לב קל, מצבו טוב", אמר. לדבריו, "הדבר היחיד שמפריע לפרס שהוא לא יכול להמשיך בלו"ז היום. זה היה התקף לב קל, הוא יישאר בבית החולים להשגחה. מצבו טוב ויציב, הוא במצב רוח מצוין".

הוא הוסיף כי ניתן להסיר דאגה. "אני מבקש להרגיע את עם ישראל, פרס הבוקר חש כאבים בבית החזה, לא כאבים קריטיים אבל ליתר ביטחון החלטנו להביא אותו לבית החולים. האוטם הלבבי בשליטה, האוטם הלבבי נפתח, הוא חש בטוב, הוא בהכרה, כל הזמן היה בהכרה".

לקריאה נוספת:
פרס ספד לחברו יצחק נבון: "נשיא אהוב שידע גם לעמוד על דעתו"
התיעוד נחשף: ישיבת החירום של הממשלה מיד לאחר רצח רבין
פרס: "חייבים לתמוך בחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים"

שמעון פרס. ראובן קסטרו
שמעון פרס/ראובן קסטרו

פרופ' מיכאל אלדר, מנהל מכון הלב בבית החולים שיבא, מסר: "מדובר באירוע לבבי קל, צריך להודות לרופאי מכון הלב שהגיעו עם פרס לבית החולים. הוא הוכנס במהירות לצנתור, העורק החסום נפתח במהירות. אנחנו מקווים שהמשך ההחלמה תהיה מהירה".

בהודעה שנמסרה מדוברות הנשיא לשעבר נמסר: "פרס הגיע הבוקר לבית החולים שיבא לאחר שחש כאבים בחזה. הוא נמצא בהכרה מלאה, מצבו יציב. הנשיא התשיעי עבר צנתור לב במהלכו אובחן עורק מוצר אשר הורחב בהצלחה במהלך הצנתור. פרס חש בטוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם היועצת של פרס, יונה ברטל. הוא העדכן במצבו ושלח איחולי בריאות ממנו ומרעייתו שרה. ראש האופוזיציה יצחק הרצוג שוחח אף הוא עם ברטל "ואיחל לו רפואה שלמה ממנו, ממשפחתו ומציבור עצום שעוקב בדאגה ומייחל לרפואה שלמה".

לפני שבועיים נפוצו שמועות לגבי הידרדרות במצבו הבריאותי של פרס. הנשיא לשעבר התייחס לכך בעמוד הפייסבוק שלו ודחה זאת. "אני מבקש להודות לאזרחי המדינה על התמיכה, הדאגה והתעניינות ורוצה להבהיר לאור השמועות שנפוצו כי אלה שמועות שווא. אני ממשיך בסדר יומי כרגיל מתוך רצון לסייע ולתרום למדינת ישראל ולאזרחיה", כתב.

(עדכון ראשון: 08:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully