וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מכחיש דיווח על תקיפה ישראלית בהרי הקלמון בסוריה

על פי הדיווח, מטוסים של צה"ל תקפו לפחות שבע מטרות ברכס ההרים הסמוך לגבול עם לבנון. ואולם, לא נמסרה כל התייחסות רשמית לדיווחים, ובערוץ הלבנוני "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה הכחישו אותם

צילום: רויטרס, רוני כנפו; עריכה: יאיר דניאל

(חיסול סמיר קונטאר בתקיפה בפרבר של דמשק, לפני כשבוע)

חיזבאללה הכחיש הלילה (ראשון) דיווח בכלי תקשורת סורי, לפיו מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו לפחות שבע מטרות של הארגון במערב הרי הקלמון שבסוריה, בסמוך לגבול הלבנוני. על פי הדיווח, נשמעו באזור קולות פיצוץ עזים. עם זאת, טרם התבררה אמינותו, לא נמסרה כל התייחסות רשמית ולא ידוע מה אופיין של המטרות שהותקפו. כמו כן, בערוץ הטלוויזיה הלבנוני "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה הכחישו את התקיפה.

בדומה לדיווחים על תקיפות נוספות בסוריה שיוחסו לישראל, בכלי התקשורת בלבנון דווח על תנועת ערה של מטוסי חיל האוויר הישראלי, לכאורה בדרכם לסוריה. הדיווח מגיע פחות משבוע לאחר חיסולו של בכיר חיזבאללה סמיר קונטאר בתקיפה נוספת שיוחסה לישראל, על בניין בן שש קומות שבו שהה קונטאר בג'רמאנא פרבר של דמשק, ג'רמאנא. פרחאן שעלאן, מפקד ארגון "ההתנגדות הסורית" הפועל ברמת הגולן, נהרג אף הוא בתקיפה, לצד כמה בכירים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
"רועי הכבשים" של חיזבאללה עלולים להפר בכל רגע את השקט המדומה בצפון
גורם ישראלי: "לא מתאמים את כל הפעולות בסוריה עם רוסיה"
זה ייגמר בדם: האויבים שמסתובבים עם מטרה על הגב

כוחות חיזבאללה וצבא אסד השתלטו על גבעות באזור קלמון, סוריה, יוני 2015. אתר רשמי, סאנ"א,
ארבע תקיפות בחודשיים האחרונים. מוצב של חיזבאללה בהרי הקלמון/אתר רשמי, סאנ"א

בחודש שעבר, דווח על תקיפה נוספת שיוחסה לישראל בשדה התעופה הבינלאומי של דמשק. על פי חלק מהדיווחים, מטרת התקיפה הייתה משלוח נשק איראני שיועד לחיזבאללה. כשבועיים לפני כן, דיווחו כלי התקשורת בסוריה כי מטוסי חיל האוויר הישראלי ערכו שתי תקיפות על בסיסים של צבא אסד ושל חיזבאללה באזור הרי קלמון הסמוכים לגבול עם לבנון. גורמים מהאזור ציינו כי יעד התקיפות היה יחידה צבאית המוצבת באזור הכפר ראס אל-עין, ובסיס הנמצא בפאתי הכפר אל-קטייפה.

(עדכון ראשון: 23:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully