וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמתי בצד את הכאב": בת ההרוג בפיגוע האבנים שטיפלה במחבלת

19.10.2015 / 13:37

מיה סטולרו, בתו של אלכנסדר לבלוביץ' שנהרג כתוצאה מיידוי אבנים בערב ראש השנה, היא שוטרת ותיקה שעובדת במטה הארצי בירושלים. בשבוע שעבר, ביום ה-30 למות אביה, היא סייעה לחובשים לטפל במחבלת בת 15 שדקרה שוטר: "ראיתי שהיא זקוקה לטיפול ועשיתי מה שיכולתי"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

רב-פקד מיה סטולרו, בתו של אלכסנדר לבלוביץ' שנהרג בערב ראש השנה בפיגוע האבנים בירושלים, ודאי לא שיערה לעצמה שחודש אחרי האסון האישי היא תמצא את עצמה מטפלת במחבלת בת 15, שדקרה שוטר בסמוך לגבעת התחמושת. בתמונה שצולמה במקום האירוע, שהתרחש בשבוע שעבר, נראית סטולרו מסייעת לחובשים שמטפלים במחבלת, שלפי אנשים במקום אף קיללה את הצוות הרפואי.

סטולרו, בת 38 המשרתת במשטרה זה 20 שנה, נכחה בעת הפיגוע במקום עבודתה במטה הארצי. במסגרת עבודת סטולרו עברה השתלמות בקורסים של עזרה ראשונה, ועם הדיווח על הפיגוע היא מיהרה לזירה. לאחר שהשוטר שנפצע בפיגוע פונה לבית החולים, התפנה הצוות הרפואי לטפל במחבלת. "ראיתי שהיא זקוקה לטיפול רפואי ועשיתי כל שיכולתי. באותו הרגע שמתי בצד את הכאב האישי", אמרה לכלי תקשורת זרים.

לקריאה נוספת:
"חושבים פעמיים איך להגיע לבית": בארמון הנציב "חיים עם הטרור"
קורבן פיגוע האבנים הובא למנוחות; בנו: "נרצחת בעיר שכה אהבת"
נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע האבנים בערב ראש השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמתי בצד את הכאב האישי". סטולרו לצד החובשים שטיפלו במחבלת בת ה-15/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע התרחש בתזמון אכזרי: באותו היום ציינה המשפחה 30 יום למותו של לבלוביץ'. מקרה זה היה למעשה בין הראשונים בסבב הטרור הנוכחי. בשבוע שעבר פורסם כי הפרקליטות תאשים את חמשת המעורבים במותו של לבלוביץ' בהריגה ולא ברצח. "זה מאכזב שהחוק לא רואה באבנים נשק", אמרה לכלי התקשורת הזרים, "הם (המחבלים) אפילו לא ידעו מי נוסע ברכב".

חמשת המעורבים במותו של לבלוביץ' הם מוחמד סלאח, מוחמד אבו כף, ווליד פראס, מוסטפא אטרש ועבד דוויאת, צעירים בני 19-16 משכונת צור באהר ממזרח ירושלים. הם קשרו את עצמם למעשה. בכתב האישום נגדם נכתב כי החמישה ביצעו את מעשיהם כפעולת תגמול על אירועי הר הבית. בין היתר הם מואשמים בעבירות של חבלה חמורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות, הצתה וייצור נשק. בפני שניים מהנאשמים עומדים גם עבירות של יידוי בקבוקי תבערה ואבנים לעבר כוחות הביטחון במהלך התפרעויות בשנת 2014.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
החמרה ביידוי אבנים על שכונת ארמון הנציב, דיווח באולפן. מערכת וואלה!
"התוצאה היא רצח לכל דבר". מכוניתו של לבלוביץ' לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!

בנו של לבלוביץ', ניר, אמר בתגובה להגשת כתב האישום: "אנחנו ברגע קשה. מעבר להגשת כתב האישום, היום זה ה-30 לאבא. אנחנו המומים מההחלטה להגיש כתב אישום על הריגה ולא על רצח. זה מקרה של רצח בכוונת תחילה. המחבלים שרצו לרצוח את אבא לא באו להפחיד או לפגוע בו. התוצאה היא רצח לכל דבר. אנחנו מקווים שהחוקים שנמצאים על שולחן הממשלה ישנו את המצב ושאבא יהיה תקדים כדי שאנו נוכל למצות את הדין עם המחבלים עד תום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully