וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרס את הילדים": ההורים זועמים על מנהל הלהקה מבאר שבע

28.7.2015 / 8:10

מעצרו של משה זאדה החשוד בביצוע עבירות מין בילדים ובילדים בלהקתו הוארך אתמול בשבעה ימים. הורים רבים הגיעו לבית המשפט במחאה: "הוא עושה סיוטים". עורך דינו: נסיבות חייו קשות, הסיפור מורכב ועצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אראה לו מה זה. תכניס אותי לכלא, אין לי מה להפסיד". משה זאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אתמול (שני) בצהריים בשבעה ימים את מעצרו של מנהל להקת הנוער "פרחי באר שבע", משה זאדה, החשוד בביצוע עבירות מין ביותר מ-15 ילדים ובני נוער בני 16-10, שהיו חברים בלהקה.

לאולם הדיונים הגיעו הורים רבים והביעו את זעמם על זאדה ועל הטיפול בפרשה. אחד ההורים התפרץ בבית המשפט לאחר שזאדה הוצא מהאולם: "איזה מין עולם זה?", קרא ופנה לעורך דינו של החשוד בשאלה: "איך אתה בכלל יכול לייצג בן אדם כזה? אם זה היה הבן שלך, מה היית עושה? בבית שלי יש שבר משפחתי". לאחר מכן התייחס לזאדה עצמו ואמר: "אני אראה לו מה זה. אני אוריד לו שערה שערה. תכניס אותי לכלא, אין לי מה להפסיד. הרסו לי את הילדים, הרסו לי את הבית, תוריד את הכיפה, תתבייש".

עוד בוואלה!NEWS:
עימותים ועשרות עצורים בפינוי בתים שיועדו להריסה בבית אל
מתווה הגז לא יעלה מחר להצבעה בממשלה ובכנסת
משפחת הנער החולה בסרטן: בימים הקרובים הוא יתחיל בטיפולים

"הוא ניצל את זה שסמכנו עליו כי אנחנו הורים טובים"

החקירה נגד זאדה נפתחה לפני כשבועיים, ובמסגרתה מיוחסות לו עבירות של מעשי סדום בקטין, מעשים מגונים בקטינים, הטרדה מינית בקטין, שידול קטינים לביצוע עבירות מין תמורת כסף ופרסום חומרי תועבה. בין היתר נטען כי נהג לשלוח לילדים ולנערים הודעות בעלות אופי מיני וכן תמונות של איבר המין שלו. הוא נעצר ב-15 ביולי ובחקירתו טען כי הותקף מינית בילדותו. הוא הודה בחלק מהמיוחס לו.

"אנחנו פשוט מזועזעים, אמרה אם של חבר בלהקה שהגיעה לבית המשפט בשיחה לוואלה!NEWS. "הוא בן אדם שנתנו לו את הילדים שלנו וסמכנו עליו, והוא פשוט ניצל את זה כי אנחנו הורים טובים. אני רציתי לראות את הפנים שלו, שיסתכל לי בעיניים. בבן שלי הוא לא פגע, אני יודעת בוודאות, אבל הוא פגע בילדים אחרים והם כמו הילדים שלי. הוא הרס לנו את החיים. הבן שלי מתעורר ואומר: 'אני חולם עליו'. אני גם חלמתי עליו. הוא עושה סיוטים".

"לא אכנס לפרטי החקירה ולגרסאות, אבל אני יכול לומר שמדובר בסיפור מאוד עצוב, מאוד מורכב, טרגדיה של ממש", מסר עו"ד תומר רובינוב, המייצג את זאדה. "יש פה נסיבות חיים מאוד קשות, הסיפור מורכב ועצוב לכל המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully