וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על "מחאת הסרדינים": העלויות עצומות, אין פתרון מידי

דב גיל הר

9.6.2015 / 16:21

שר החינוך, שהכריז אתמול על צעדו הראשון במשרד, תוספת סייעת לגני ילדים, התייחס למחאה על הצפיפות בכיתות הלימוד ואמר כי נדרש לבנות "אלפי כיתות". הוא סירב להתייחס לסערת אורן חזן. על החרם: "לא צריך להיכנס להיסטריה"

צילום: עומר מירון, עריכה: ניר חן

יממה אחרי ההכרזה על סייעת שנייה בגני הילדים, מבטיח היום (שלישי) שר החינוך נפתלי בנט שמשרד החינוך יעמוד ביעד וכי ב-1 בספטמבר, תאריך פתיחת שנת הלימודים, יתווספו 4,300 סייעות לגני הילדים. "אני גאה בכך שזהו הצעד הראשון שלי כשר החינוך", אמר בריאיון לאולפן וואלה!NEWS.

לדבריו, המנגנון יעבוד כך שמשרד החינוך יעביר את הכספים לכל רשות מקומיות, וזו מצדה תקלוט את הסייעות. הוא הדגיש כי הרפורמה מתעדפת את הפריפריה והרשויות החלשות, כך שכל ילד בישראל יקבל הזדמנות שווה.

לקריאה נוספת:
שיבושים בלימודים ברחבי הארץ בשל צפיפות בכיתות
המחאה על הצפיפות נמשכת: שיבושים בלימודים ברחבי הארץ
מנהלים בעד "מחאת המכנסונים": איסור מכנסיים קצרים - שוביניסטי

מחאת תלמידים והורים נגד הצפיפות בכיתות, בת ים, יוני 2015. באדיבות המצולמים
עלויות עצומות של אלפי כיתות. תלמידים מפגינים נגד הצפיפות בכיתות הלימוד/באדיבות המצולמים

השר בנט התייחס לשתי מחאות במערכת החינוך המתקיימות בימים אלו. לגבי "מחאת הסרדינים", אמר יו"ר הבית היהודי כי מדובר בבעיה שקיימת כבר שנים רבות ואי אפשר לפתור אותה בן לילה. "מדובר בעלויות עצומות של בניית מאות או אלפי כיתות, אני נכנס לעניין ואדווח אחרי שאבצע", אמר. על "מחאת המכנסונים" סיפר שר החינוך כי "כל מנהל יודע ומכיר את הסביבה שלו, אני מאמין בשיקול הדעת שלהם, סומך עליהם ואגבה את החלטותיהם. אני מאמין באוטונומיה ניהולית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

חרם על ישראל? "אין סיבה להיכנס להיסטריה"

לגבי החרם על ישראל, אמר בנט כי הדבר האחרון שצריך לעשות הוא להאשים את ישראל. "אין סיבה להאשים את עצמנו כאשר תוקפים אותנו", אמר. לדבריו, הוא מסרב להיכנס להיסטריה. "אני מסרב להיבהל מזה, הכלכלה הישראלית צומחת, המסחר עם אירופה גדל. אנחנו נמשיך, לא נשנה את דרכינו בגלל כמה אירופים שמחליטים להחרים אותנו, אנחנו חזקים יותר מזה", אמר.

לגבי עמדת נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לגבי האפשרות להטיל וטו כאשר מקדמים בפורומים בינלאומיים החלטות נגד ישראל, השיב בנט כי הוא לא נשאר אדיש לדברים. "ארצות הברית היא בעלת הברית החשובה שיש לישראל, אבל אנחנו מדינה עצמאית ולא רפובליקת בננות. נעשה מה שטוב לישראל תוך כיבוד בעלות בריתנו", אמר.

השר בנט סירב להתייחס לתחקיר חדשות ערוץ 2 על אודות מעשי ח"כ אורן חזן בבולגריה. זאת, לטענתו, מאחר שיש ויכוח לגבי העובדות המובאות בו. עם זאת, אמר יו"ר הבית היהודי כי כל נבחרי ישראל צריכים לגלות מנהיגות ודוגמה אישית ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully