וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעת החיילת במסיבה: בעלי "הפורום" שוחרר למעצר בית

1.4.2015 / 19:12

שחרורו של הבעלים והמנכ"ל, יוסי שוורץ, יחול מחר ב-12:00 בשל בקשת המשטרה לעיכוב ביצוע. נציג המשטרה בדיון: "המקום פעל ללא היתר". פרקליטו של שוורץ: "המשטרה הגיעה למקום יממה לפני האירוע". המתחם במועדון שבו נפצעה הצעירה נסגר

צילום: שי מכלוף עריכה: ניב פוקס

בית משפט השלום בבאר שבע החליט היום (רביעי) לשחרר למעצר בית את הבעלים והמנכ"ל של מועדון "הפורום" בעיר, יוסי שוורץ, שנעצר אמש בחשד לגרימת חבלה ברשלנות, ולניהול עסק ללא רישיון, זאת בעקבות פציעתה של החיילת דורון גנון באורח קשה, במהלך מסיבה במקום בסוף השבוע. דרישת המשטרה לעיכוב ביצוע התקבלה, כך ששחרורו של שוורץ למעצר בית נדחה בשלב זה למחר ב-12:00.

"מתחם ה'פקטור קיץ' (שבו נפצעה גנון - י"י) נפתח באישורו ובידיעתו של שוורץ, למרות שלמקום אין רישוי עסק כנדרש בחוק. מדובר באירוע חמור וישנם פעולות חקירה נוספות שנדרשות", אמר נציג המשטרה בדיון, שביקש להאריך את מעצרו של שוורץ בשבעה ימים נוספים - בקשה שנדחתה.

עו"ד נעם אליגון, מטעמו של שוורץ, טען כי ל"פקטור קיץ" היו אישורים נדרשים מהמשטרה ומכיבוי האש, והמקום אמור היה להיפתח בחודש אפריל. "שוורץ ידע על האירוע בשש וחצי בבוקר ביום שבת, ולא הודיע למשטרה", ענה לו נציג המשטרה. פרקליטו של שוורץ טען בתגובה כי בחמישי הגיעו בליינים אלימים למקום והשוטרים הוזמנו לטפל במקרה, כך שתמוה בעיניו שכעת המשטרה טוענת שלא ידעה על פתיחת המתחם במועדון.

עוד ידיעות בנושא
"אף אחד לא שם לב": דורון נותרה שרועה אחרי שנפצעה
המשפחה זועמת: "פינו אותה בצורה ממש כושלת, פשוט בושה"
בעל המועדון שבו נפצעה החיילת הורשע במוות ברשלנות באסון ערד

דורון גנון, שנפצעה באורח קשה במועדון בפורום בבאר שבע. פייסבוק, צילום מסך
מאושפזת במצב קשה. דורון גנון/צילום מסך, פייסבוק

מוקדם יותר החליטה עיריית באר שבע בשיתוף בעלי המועדון, לסגור את מתחם ה"פקטור קיץ" במועדון ה"פורום". ההחלטה נובעת מהפעלת המתחם בסוף השבוע האחרון ללא רשיון עסק על פי חוק. "מתחם ה'פקטור קיץ' ייסגר לאלתר וזאת עד השלמת כל תנאי הרישיון לרבות כל האישורים הדרושים", נמסר מהעירייה. כמו כן, העירייה הבהירה כי על המועדון לעמוד בכל ההתחייבויות ותנאי רשיון העסק.

מהנהלת המועדון נמסר בתגובה כי "בעקבות ישיבה שנערכה היום עם עיריית באר שבע, הגיעו הנהלת 'הפורום' ונציגי העירייה להחלטה משותפת, לפיה מתחם ה'פקטור קיץ' לא ייפתח עד לקבל היתר זמני או רישוי עסק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גנון עדיין מונשמת ביחידה לטיפול נמרץ

אתמול פורסם שחקירת המשטרה העלתה כי רועי שוורץ, בעלים נוסף של המועדון, שלא נעצר בעקבות המקרה הנוכחי, היה ממפיקי פסטיבל ערד ב-1995, האירוע שבו נמחצו למוות שלושה בני נוער. הוא הורשע ב-2001 בגרימת מוות ברשלנות ונדון לתשעה חודשי מאסר. שוורץ היה שותף להפקה שמכרה 25 אלף כרטיסים – כמות גבוהה ממה שאישרה המשטרה.

גנון, חיילת בת 19 מקריית גת, נפצעה באורח קשה ביום שישי האחרון בעת שבילתה במועדון, לאחר שצעיר נפל עליה. ככל הנראה, הצעירה ישבה סמוך לבמה במועדון והבליין נפל עליה מהבמה. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר, שם היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשמת וסובלת מפגיעה בעמוד השדרה. שלשום היא החלה לנשום בכוחות עצמה, אולם מבית החולים נמסר כי עדיין מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.

ביום שבת הגיעו בני משפחתה של גנון לתחנת המשטרה בבאר שבע והגישו תלונה על המקרה. בעקבות זאת פתחה המשטרה בחקירה. בהנהלת מועדון "הפורום" אישרו עצם התאונה במקום ומסרו: "אנו מצרים על המקרה, ומאחלים רפואה שלמה".

"אף אחד באמת לא ניגש ולא עזר"

מתן גנון, אחיה דורון, אמר שלשום לוואלה חדשות כי אחותו שכבה שרועה במועדון מבלי שאיש עזר לה במשך זמן רב. "בהתחלה אף אחד באמת לא ניגש ולא עזר. רק כשהחברות שלה התחילו לצעוק, מישהו שם לב, הגיע לשם איזשהו מאבטח ואז רק הזמינו חובש אל המקום. כנראה הוא אבחן אותה כשיכורה, בצורה הכי חאפרית שיכולה להיות".

עו"ד נועם אליגון המייצג את המועדון מסר בתגובה כי "קבוצת הפורום מברכת על כל בדיקה שמטרתה לשפוך אור על נסיבות פציעתה של דורון ומשתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה. קבוצת הפורום מתפללת לשלומה ומאחלת לה בריאות והחלמה מהירה. לצד זאת נדחית בתוקף כל טענה אשר יש בה להטיל דופי בהתנהלות הפורום בליל האירוע, בפרט בכל הנוגע לטענה כי במועדון נכחו אנשים מעבר לכמות שהותרה בחוק".

(עדכון ראשון: 9:37)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully