וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש פונה לחירשים-אילמים והפיק סרטון בשפת הסימנים

שני דוברי שפת הסימנים מככבים בסרטון התעמולה החדש של הארגון האיסלאמיסטי. החירשים-אילמים מציגים את תפקידם כשוטרי תנועה של "המדינה האיסלאמית", קוראים לאירופים להצטרף אליהם ומדגימים תקיפה לעיני המצלמה

צילום מסך

בצל הדיווחים ההולכים וגוברים על סדקים בשורות "המדינה האיסלאמית" (דאעש), הארגון המשיך את קמפיין הגיוס שלו בסרטון שפורסם היום (שני) לראשונה בשפת הסימנים. שני המציגים, זוג לוחמים חירשים-אילמים, קראו בסרטון למוסלמים באירופה: "הדרך פתוחה עבורכם להגיע לחליפות. 'המדינה האיסלאמית' מתרחבת".

במסר לחברות הקואליציה העולמית נגד הארגון, בהובלת ארצות הברית, הוסיפו השניים: "כל ברית שתעשו נגדנו וכל מתקפה נגדנו לא יעצרו את התקדמותנו. אם ניהרג, יש אחים רבים שימשיכו בדרכנו". בהמשך הסרטון נראים שני הלוחמים בתפקידם ה"אזרחי" כשוטרי תנועה בעיר מוסול.

"השבח לאל, אני חי באושר במדינה שבה יש את חוק השריעה", אמר אחד מהם. "המוסלמים בעיר הזאת חיים בנוחות, תחת החליפות האיסלאמית". בסיום הסרטון מכריז אחד הלוחמים, אבו עבד א-רחמן: "כשהפשמרגה הפושעים החלו במתקפות נגד נשים וילדים מוסלמים החיים בבטחה במוסול, וראיתי את המראות המחרידים של פצועים והרוגים, הייתי נחוש לנקום בפושעים". מיד לאחר מכן הוא הוסיף: "אני עכשיו פותח במתקפה נגד מוצבי הפשמרגה", ושיגר רקטה לעיני המצלמה.

עוד בוואלה חדשות:
תיעוד: קרבות עזים בין לוחמים כורדים לדאעש בצפון סוריה
דיווח: עיראק החמיצה הזדמנות לחסל את מנהיג דאעש
הגנרל האיראני שמחסל את דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully