וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הצבאי הראשי: "להר הבית אין משמעות דתית לאיסלאם"

תא"ל רפי פרץ יצא נגד תפילת מוסלמים במקום הקדוש ותהה: "מה המוסלמים עושים בהר הבית?". בשיעור שהעביר לתלמידי מכינה קדם צבאית הוסיף: "אנחנו יודעים יותר טוב מהרבה מהמוסלמים מה כתוב בקוראן"

באדיבות ערוץ 10

הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, יוצא נגד תפילת מוסלמים בהר הבית: בערוץ 10 פורסם אתמול (חמישי) כי בשיעור שנשא בפני תלמידיו במכינה הקדם צבאית שהקים בעצמונה שבדרום, אמר פרץ כי לתפילת המוסלמים במקום הקדוש "אין שום משמעות דתית לאיסלאם" והוסיף: "אז מה הם עושים בהר הבית?". חלק מדבריו, פורסמו קודם לכן באתר "כיפה".

השיעור שהעביר פרץ, עסק בין היתר בנושא הר הבית, שמהווה את אחת המחלקות העמוקות בין היהודים לערבים בישראל. בתשובה לשאלה של אחד התלמידים, אמר פרץ: "המילה ירושלים אינה מופיעה בקוראן אפילו פעם אחת. אין! אתם יודעים מה? גם לא ברמז. אתה יודע מה? 90% מהערבים לא יודעים מה כתוב בקוראן. אני אומר לך את זה באחריות. אנחנו יודעים יותר טוב מהרבה מהם".

עוד על הר הבית בוואלה! חדשות:
אחרי ששוחרר מבית החולים: גליק מבקש לחזור להר הבית
דנינו: "זו הייתה טעות לאפשר לפייגלין לעלות להר הבית"
האם היהודים באמת רוצים את הר הבית?

הרב רפי פרץ מניח תפילין בסוכת האבלים בבית משפחת  יוסף, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
הרב תא"ל רפי פרץ/נועם מושקוביץ

פרץ הסביר את דבריו והוסיף: "מה זה מסגד אל-אקצא, אתם יודעים? תעשו לי מקדש בקצה של מכה. של חצי האי ערב. כיפת הסלע זה לא בקצה ולכן אמרתי: זה רק לכבוד. אין לזה שום משמעות דתית לאיסלאם. הם עושים את זה בקצה של הר הבית, אבל לאן הם משתחווים? למכה. האחוריים שלהם מופנים להר הבית. אז מה הם עושים על הר הבית?"

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הדברים הוצאו מהקשרם ואינם משקפים את עמדתו של הר הצבאי הראשי. הרב מצר אם דבריו פגעו באוכלוסייה הערבית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מסגד אל אקצא בהר הבית. רויטרס
מסגד אל-אקצא/רויטרס

ביום שני שוחרר פעיל הימין למען הר הבית יהודה גליק מבית החולים שערי צדק בירושלים, שבו אושפז בשבועות האחרונים מאז ניסיון ההתנקשות בו. במקביל, עתר גליק לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה שיתיר לו לשוב ולעלות להתפלל בהר הבית. העתירה הוגשה לבית המשפט ביום ראשון, בעקבות החלטת שופטת בית משפט השלום חגית מאק-קלמנוביץ' בחודש אוקטובר האחרון להרחיק את גליק משטח ההר, וזאת בעקבות התיק נגדו בגין תקיפת מתפללת מוסלמית במקום.

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully