וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הכפול של ח"כ מירי רגב: תובעת - אך לא נתבעת

9.11.2014 / 17:17

אחרי שהגישה תביעה נגד אדם שכינה אותה בפייסבוק "זונה", הוא הגיש נגדה תביעת נגד בטענה שספג איומים על חייו. הח"כית מבקשת לפסול את התביעה. פרקליטי הנתבע: "אין חסינות למי שפועל נגד הדמוקרטיה"

ועדת הפנים של הכנסת בנושא המסתננים. מגד גוזני
"תביעת השתקה והפחדה". ח"כ מירי רגב/מגד גוזני

ח"כ מירי רגב (הליכוד) בחרה להשתמש בחסינותה כחברת כנסת במסגרת סכסוכה עם גילי גולן, תושב המרכז שתבעה בגין לשון הרע, ולאחר מכן הגיש נגדה תביעת נגד. במכתב שהגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתבה רגב: "יש למחוק את התביעה על הסף בשל חסינותי כחברת כנסת. התביעה באה לעולם מתוך מטרות פסולות, שכן נולדה היא בחטא".

הסיפור החל בתחילת החודש שעבר, כשהגישה ח"כ רגב תביעה נגד גולן שכינה אותה "זונה" בתגובה לסטטוס שפרסמה בדף הפייסבוק שלה נגד הנשיא לשעבר שמעון פרס. "מירי רגב! אני אגיד לך משהו! מי את בכלל שתלכלכי על שמעון פרס??? את בסך הכל זונה עם פה ג'ורה!!! עפת על עצמך מעל ומעבר יא אנאלפביתית עלובת נפש!!!", כתב אז גולן. רגב התלוננה במשטרה נגדו בגין העלבת עובד ציבור.

גולן נעצר ונחקר, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר אשמה. רגב החליטה להגיש תביעת לשון הרע נגד גולן בסכום של 330 אלף שקלים, ובה כתבה שגולן "ניצל את רשת האינטרנט כדי להכפיש אותה וכדי להאשים האשמות חסרות בסיס המלוות בדברי עלבון מבזים". לפני כשלושה שבועות הגיש גולן תביעת נגד בסך 330 אלף שקלים. בתביעה, שהגיש באמצעות עורכי הדין אורון שוורץ, יוגב נרקיס ודורית בלר דה-בר, נטען כי רגב חשפה את כתובתו של גולן בחשבון הפייסבוק שלה, ומשום כך "מאז חייו אינם חיים".

עוד בוואלה! חדשות
השר עמיר פרץ הודיע: אתפטר מתפקידי עוד היום
ברק: "אם לאולמרט יש מידע על שוחד, שיפנה למשטרה"
לקראת יום של הפגנות: "הירי בכפר כנא - הוצאה להורג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבקשתה של ח"כ רגב נכתב כי מדובר ב"תביעת השתקה והפחדה" כלפי נבחרת ציבור כדי להצר את צעדיה. "עצם פרסום המכתב שבגינו הוגשה התביעה שכנגד היווה מגננה של המבקשת, שנאלצה להשיב למתקפת ערוצי התקשורת השונים שעה שהמשיב, בהתנהגותו המחפירה וחסרת תום הלב, אץ לו מאולפן לאולפן במטרה להרים על נס את הפרסום שביקש לעצמו בגין עוולותיו הקשות".

בנוגע לפרסום כתובתו בדף הפייסבוק שלה, כתבה: "המבקשת, שפעלה בתום לב, ללא כל כוונה לפגוע במשיב, הסירה את המכתב מדף הפייסבוק שלה 29 דקות לאחר הדרישה להסירו, וכשעתיים בלבד מרגע פרסומו". עוד הלינה רגב כי גולן כינה אותה בריאיון: "זונת מיקרופונים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"בקשתה מעידה על מוסר כפול"

פרקליטיו של גולן מסרו בתגובה: "חברת הכנסת רגב, שגררה אזרח לבית המשפט בתביעת השתקה, מסתתרת עתה מאחורי טענה בדבר חסינות פרלמנטרית. זהו ניסיון מביש. אנו סבורים כי בקשתה זו לחסינות מעידה על מוסר כפול לכל הפחות או שמא היתממות. תכליתה של החסינות נועדה למנוע גרירה של חבר כנסת לזירה המשפטית, אולם משעה שבחר הוא עצמו בזירה זו, אין הוא יכול עוד להחזיק בקרנות מזבח החסינות". עוד נטען בתגובה כי החסינות אינה עומדת למי שפעל לשלילת אופיה הדמוקרטי של המדינה'. "דמוקרטיה איננה מושג טכני, היא אוחזת בערכים. הסתה לאלימות היא ערך היוצא במובהק נגד הדמוקרטיה, וככזו, איננה מאפשרת חסינות".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully