וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "אהוד ברק לקח שוחד בעשרות מיליונים"

בקלטת שנחשפה אמש ב"שישי" של חדשות 10, נשמע ראש הממשלה לשעבר כשהוא אומר לראש לשכתו לשעבר זקן: "כולם באים אליי. כולם מדברים על זה". לטענתו, הכסף נשמר בשווייץ. ברק: "אין לכך שום שחר"

באדיבות חדשות שישי, ערוץ 10

(האזינו להקלטה של אולמרט)

"הוא לוקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליונים" – כך נשמע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בדברים שאמר על אהוד ברק, בקלטת שנחשפה אמש (שישי) בחדשות 10. בשיחה עם ראש לשכתו לשעבר שולה זקן, שנערכה ביולי 2011, הטיח אולמרט אישומים קשים בברק – אולם ככל הנראה לא קיימים חשדות ממשיים נגדו, וככל הידוע לא מתנהלת חקירה בעניין.

"את יודעת שברק ביקש את האאודי A8, את יודעת למה", אמר אולמרט לזקן, "כי לי יש אאודי, 12 צילינדרים, שישה ליטרים. מכונית של חמישה טון, טנק. אבל תשמעי, מכונית, טלוויזיה בפנים, טלוויזיה דיגיטלית מכל הכיוונים, המכונית יותר גדולה ממרצדס".

ההקלטות של שולה זקן - עוד בוואלה! חדשות:
האזינו לשיחת שולה זקן עם מתקשרת: "הם מכרו אותי"
זקן נגד אולמרט: "הכסף שימש לחליפות ולדמי כיס לעליזה"
אולמרט לזקן: "אני פוחד שירצחו אותך על דוכן העדים"

שולה זקן בביהמ"ש המחוזי בירושלים לפני מתן עדות בתיק טלנסקי. עידו ארז, מערכת וואלה! NEWS
זקן בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, עידו ארז

לדברי אולמרט, "הוא, רק מתוך קנאה שאני נוסע באאודי A8, אז המטורף הזה רצה, אבל הוא יגמור בבית סוהר". הוא הוסיף: "תזכרי מה שאני אומר לך, שולה. היה אצלי ראש המוסד, כולם באים אליי. כולם מדברים על זה".

אולמרט עוד טען כי ברק, שכיהן כשר הביטחון באותה תקופה, גרף רווח אישי מכל עסקאות הנשק של ישראל. "כולם ישלמו, לא רק הוא", ענתה זקן, ותהתה: "איפה הכסף?". לכך השיב אולמרט: "הוא מחביא אותו, בשווייץ או באיזשהו משרד עורכי דין. הוא מעביר את זה לחברה שבה שמו של ברק לא מופיע".

בתגובה לטענותיו שנשמעו מפיו של אולמרט, מסר אהוד ברק: "אין לכך שום שחר. זוהי איוולת שאינה ראויה לתגובה ובטח בימים אלו. אין תופסים אדם בשעת צער".

(עדכון ראשון: 7.11.14, 20:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully