וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של יהודה גליק: החל לתקשר עם קרוביו

בנו של פעיל הימין שנורה מחוץ למרכז בגין בירושלים ונפצע קשה, סיפר כי אביו התעורר ותקשר עם הסביבה: "אבא ענה לשאלות בהנהונים של 'כן ו'לא'". עם זאת, בשל כאביו, הוחלט להרדימו פעם נוספת

צילום: גדעון צנטנר עריכה: קשת סידי

שיפור במצבו של יהודה גליק: חגי, בנו של פעיל הימין, אמר הבוקר (חמישי) לוואלה! חדשות כי אביו החל לתקשר עם קרוביו. "אבא ענה בהנהונים של 'כן' ו'לא' לשאלות, אתמול בערב והבוקר", סיפר. עם זאת, בשל כאביו העזים, החליטו הרופאים בבית החולים שערי צדק בירושלים להגביר את מינון חומרי ההרדמה.

גליק נורה בשבוע שעבר מחוץ למרכז בגין בירושלים ועבר כמה ניתוחים, שלאחריהם התייצב מצבו. פרופ' פתחיה רייסמן, מנהל המחלקה הכירורגית בשערי צדק, סיפר כי הרופאים במחלקה הכירורגית בבית החולים מקווים שניתן יהיה להעירו בהדרגה. ביממה האחרונה גליק אכן התעורר, אמנם בשל כאביו הורדם פעם נוספת.

ניסיון ההתנקשות בגליק - כותרות נוספות:
שעתיים מהירי לפיצוח: כך אותר המתנקש ביהודה גליק
רעיית גליק: המענה במוקד 100 הזכיר לי את שלושת החטופים
העימותים בירושלים: שעתם הגדולה של הפירומנים

מצבו של יהודה גליק מוסיף להשתפר: "כנראה יחזור לתפקוד מלא". יותם רונן
הנהן ב"כן" ו"לא". יהודה גליק/יותם רונן

פחות משבוע לאחר ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק, חשף ארנון סגל - עיתונאי ופעיל ימין שנאבק אף הוא למען הר הבית, כי בדומה לגליק, גם הוא סובל מאיומים על חייו בחודשים האחרונים. עוד טען סגל, שעובד בעיתון "מקור ראשון", כי גם במקרה שלו המשטרה לא עושה די בנושא. לעמוד הפייסבוק שלו הועלו תגובות של גולשים הקוראות להרוג אותו, כמו גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי ימין אחרים.

לדברי סגל, שקיבל לדבריו מסרים מאיימים רבים ברשת הפייסבוק, האיומים על חייו קיימים כבר זמן רב, אך התגברו בצורה משמעותית בשלושת החודשים האחרונים, עם עליית מפלס המתיחות בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט. "במקום לטפל בנושא, נותנים פרס לטרור והמצב רק ילך ויחמיר", אמר לוואלה! חדשות. "אם לא הספיק האסון הזה כדי לתקן את העוולות כלפי יהודים בהר הבית אז כנראה הרשויות יתעוררו רק אחרי האסון הבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פעיל הר הבית ארנון סגל הגשתי תלונות על איומים המשטרה לא עושה דבר. פייסבוק, צילום מסך
תמונת הסתה נגד ארנון סגל/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully