וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפגנה במספרה: השרים אישרו את העברת האבטחה על משפחת רה"מ לשב"כ

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 16:49

אחרי ההפגנה בכיכר המדינה מחוץ למספרה בה הסתפרה שרה נתניהו, התכנסה ועדת השרים לענייני שב"כ ואישרה את העברת האחריות על אבטחת בני משפחת רה"מ מיחידת מגן לידי השב"כ. את הדיון ניהל מ"מ יו"ר הוועדה, שר המשפטים לוין

מפגינים מול המספרה בה נמצאת שרה נתניהו/יותם רונן,שגיא בן נון

ועדת השרים לענייני שב"כ אישרה היום (ראשון) את העברת האחריות על אבטחת בני משפחת רה"מ מיחידת מגן לידי השב"כ. הוועדה כונסה בעקבות ההפגנה נגד שרה נתניהו בכיכר המדינה בשבוע שעבר, במטרה להרחיב את האבטחה על בני משפחת ראש הממשלה. את הדיון ניהל מ"מ יו"ר הוועדה, שר המשפטים יריב לוין.

ביום רביעי, בעיצומו של "יום השיבושים הלאומי", נצפתה אשת ראש הממשלה במספרה בכיכר המדינה שבתל אביב. כאלף בני אדם הגיעו להפגין מולה, צעקו "בושה, בושה" ו"המדינה בוערת ושרה מסתפרת". למקום הוזעקו כוחות ביטחון רבים, בהם פרשים. לאחר כשלוש שעות, כוחות הביטחון הצליחו לחלץ אותה.

בעקבות האירוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מיד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

בנימין נתניהו מקבל את פניה של רעייתו שרה נתניהו אחרי שאלפי מפגינים חסמו את יציאתה מהספר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה שהעלה נתניהו לאחר שובה של רעייתו לביתה בערב ההפגנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שרה נתניהו עצמה טענה כי "האירוע שקרה היה עלול להיגמר ברצח. הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה. הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה".

בנה, יאיר נתניהו, שגם הוא יהיה זכאי לאבטחת שב"כ, סיפר ב"גלי ישראל" על המקרה: "אמא שלי הייתה מזועזעת ולא הצלחתי להשיג אותה בטלפון, חששתי לחייה. הטלפון שלה לא היה זמין ולא ידעתי אם היא חיה או מתה, לא הבנתי אם הם נכנסו לתוך המספרה או שלא". יום למחרת כבר כינה את המפגינים נגד תכנית הממשלה להחלשת מערכת המשפט "טרוריסטים". גם שרת התחבורה מירי רגב תקפה בחריפות את המפגינים ובמהלך משתה פורים שערכה לפעילי ליכוד, כינתה את ההפגנה בכיכר המדינה "קסבה של טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully