וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהוצא לחופשה בעקבות חקירתו: בכיר שב"ס אשר שריקי פורש מהארגון

14.1.2021 / 17:24

החקירה בעניינו של שריקי, שנפתחה בעקבות תחקיר וואלה! NEWS, נמשכת ביחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. הוא חשוד בהטרדה מינית, עבירת מס, איומים ואלימות במשפחה. בשב"ס אישרו את הפרטים

בווידאו: גונדר אשר שריקי בכנס "מחוץ לחומות" של שירות בתי הסוהר/מערכת וואלה! NEWS

בכיר שב"ס, גונדר אשר שריקי, הודיע היום (חמישי) על פרישה משירות בתי הסוהר לאחר שהוצא לחופשה בעקבות חקירת להב 433. החקירה בעניינו נמשכת ביחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. שריקי חשוד בהטרדה מינית, עבירת מס, איומים ואלימות במשפחה.

בשב"ס אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "גונדר אשר שריקי הודיע היום על פרישתו משירות בשב"ס, מעבר לכך, לא נוכל להתייחס".

בשבוע שעבר נודע כי שריקי, ראש אגף האסיר בשירות בתי הסוהר, הוצא לחופשה משב"ס ולא ישוב לתפקידו בארגון. כמה ימים לפני כן נחקר שריקי ביחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 בלוד. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, אחד מהם היה הרחקה משב"ס למשך 15 יום.

גונדר אשר שריקי, ראש אגף האסיר בשב"ס. דוברות שב"ס, אתר רשמי
פורש משירות בתי הסוהר. גונדר אשר שריקי/אתר רשמי, דוברות שב"ס

שריקי עתר לבית משפט השלום בראשון לציון בדרישה להשיבו לעבודה, ושופט השלום גיא אבנון קיבל את בקשתו למרות התנגדות המשטרה. גורמים בשירות בתי הסוהר סיפרו כי הרוחות בארגון סערו בעקבות ההחלטה, ואמרו שמדובר בהחלטה מקוממת. בסופו של דבר, הוחלט כי שריקי לא יחזור לתפקידו וייצא לחופשה ארוכה.

עוד בוואלה!

בכיר שב"ס שנחשד בהטרדה מינית הוצא לחופשה ולא ישוב לתפקידו

לכתבה המלאה

שריקי זומן לחקירה לאחר פרסום תחקיר וואלה! NEWS, בו נחשפו טענות של אנשי סגל בשב"ס לפיהן הוא לכאורה הטריד מינית, ניהל יחסים אסורים עם פקודותיו, איים והתעמר בעובדיו. זימונו לחקירה נעשה באישור פרקליטות המדינה, בשל דרגתו הבכירה, המקבילה לדרגת ניצב במשטרה.

כמו כן, הוא גם נחקר בחשד לעבירות מס. בחודש מאי האחרון פורסם כי שריקי מצהיר למדינה על מגורים בעוטף עזה, אף שלפי עדויות הוא מנהל את מרכז חייו עם זוגתו ביישוב שוהם - מה שעשוי להוות לכאורה עבירת מרמה. מתחקיר וואלה! NEWS עלה כי שריקי גר בדירה שכורה בקיבוץ דורות, ואינו נחשב לחבר קיבוץ. הוא נוהג להגיע לדורות כמה פעמים בחודש בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully