וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלבליט צפוי להודיע על סגירת הבדיקה נגד נתניהו בפרשת המניות

6.10.2020 / 11:56

לאחר כשנתיים של בדיקה, מסתמן שהיועמ"ש לא יורה על פתיחת חקירה פלילית, לאחר שהמשטרה והפרקליטות סברו שהראיות הקיימות לא מצדיקות זאת. נתניהו החזיק מניות בחברת פלדה עם בן דודו, ומכר לו אותן ברווח של מאות אחוזים. החשד הוא כי לא מסר על כך דיווח מלא למבקר המדינה

בווידאו: 38 מפגינים נעצרו בת"א לאחר עימותים עם שוטרים/מערכת וואלה! NEWS

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע בקרוב על סגירת הבדיקה שנפתחה נגד בנימין נתניהו בפרשת המניות, וזאת מבלי לפתוח בחקירה פלילית. זאת, בהתאם להמלצת המשטרה ופרקליטות מיסוי וכלכלה שבחנו את הדברים. על ההחלטה המסתמנת דווח אמש בחדשות 13 וב"כאן".

בשנה שעברה, כשוועדת ההיתרים דחתה את בקשת נתניהו לקבל מימון מבן דודו נתן מיליקובסקי ומאיש עסקים נוסף לצורך הגנתו המשפטית, היא חשפה כי ראש הממשלה החזיק בשנת 2009 מניות בחברה פלדה בשם "גרפטק" יחד עם בן דודו.

בנובמבר 2010 מכר נתניהו את מניותיו לבן דודו תמורת כ-16 מיליון שקלים. המניות נמכרו ברווח של מאות אחוזים, בעוד שווי החברה דווקא ירד באותה תקופה.

בנימין נתניהו. GettyImages
לא תיפתח חקירה פלילית. ראש הממשלה נתניהו/GettyImages

מבקר המדינה הקודם, יוסף שפירא, העביר חומרים בפרשה למנדלבליט כדי שיבדוק האם יש בפרשה היבטים פליליים. הטענה היתה שראש הממשלה לא העביר למבקר המדינה דיווח מלא ושלם על המניות ועל הרווח ממכירתן. כעת, מסתמן שהבדיקה לא תהפוך לחקירה, וזאת לאחר שבמשטרה ובפרקליטות סברו שהראיות אינן מצדיקות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully