וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שנות מאסר לנהג הסעות שאנס ילדה במשך 4 שנים

28.5.2014 / 22:32

אברהם אוחנה, תושב ירושלים, שאנס את א' מאז שהייתה בת 11 ייישלח למאסר ויפצה אותה ב-50 אלף שקל. לפי הרשעתו, הוא איים עליה כי אם לא תעשה כדבריו, "יגרום לכך שידרסו אותה"

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
הצעירה ביצעה הפלה לאחר שהרתה לתוקף/ShutterStock

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי) 16 שנות מאסר בפועל על אברהם אוחנה, תושב העיר, שהורשע בביצוע אונס ומעשי סדום במשך ארבע שנים בילדה, מגיל 11 עד גיל 15. אוחנה ביצע את המעשים בעת שהיה נהג הסעות בבית הספר בו למדה הילדה, א', היום בת 17. לצד עונש המאסר, הורה בית המשפט לאוחנה לפצות את הקורבן בסכום של 50 אלף שקלים ועונש מאסר על תנאי של 12 חודשים.

בחודש ינואר האחרון הרשיע בית המשפט את אוחנה בעבירות של אינוס, מעשה סדום ובעילת קטינה. על פי כתב הרשעתו, ב-2008, כשהיה בן 43, הכיר את הילדה מתוקף תפקידו כנהג. אוחנה, גרוש ואב לשלושה, הציע ל-א' לנקות את ביתו בתמורה לתשלום כספי נכבד, ולאחר ניסיונות שכנוע היא נעתרה לפנייתו והגיעה לביתו. בין השניים נרקם קשר זוגי, במסגרתו, כך לפי כתב ההרשעה, אנס אוחנה את א' וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים, תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תשתף עמו פעולה הוא "יגרום לכך שידרסו אותה", ויספר על הקשר ביניהם. בשלב מסוים אף הרתה לו הצעירה, ובשל כך לקח אותה אוחנה לבצע הפלה.

הפרשה נחשפה לאחר שבייאושה, גלשה הנערה באתר אינטרנט חרדי לנוער במצוקה, שם כתבה כי מאסה בחיים וכי חברה בן ה-47 דורש ממנה דברים שאין ביכולתה לספק לו. בתום שיחת צ'אט קצרה, נפגשה עמה הרבנית המפעילה את האתר, והתוודעה למערכת היחסים בין השניים. הרבנית הגישה תלונה במשטרה נגד אוחנה.

אוחנה סירב במהלך חקירתו לשתף פעולה עם חוקריו. בגזר הדין התייחסו לכך שופטי בית המשפט המחוזי, יעקב צבן, רפי כרמל ורבקה פרידמן-פלדמן. "לעניין השיקולים לקביעת העונש בתוך מתחם הענישה, יצוין כי הנאשם לא שיתף פעולה עם רשויות החוק, לא קיבל אחריות למעשיו ולא עומדת לזכותו הודאה כנסיבה מקלה", כתבו.

עוד כתבות בנושא משפט ופלילים:
הונאת ענק: "עקצו רוכשי כרטיסים למשחקי ברצלונה"
עסקת טיעון: 15 חודשי מאסר לשלום דומרני
הפרקליטות ביקשה להגיש ראיות חדשות בפרשת טלנסקי

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully