וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשי מאסר לשוטרת מג"ב שהתעללה בנער פלסטיני

שני סביליה, בת 22, הודתה שהצמידה אקדח ריק לראשו של הנער, שהיה אזוק ודימם מראשו, ספרה לאחור ואמרה: "אתה מת". הנער התחנן על חייו וצעק: "לא, לא", אך היא המשיכה להכות אותו

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול (חמישי) שלושה חודשי מאסר בפועל על שני סביליה, שוטרת משמר הגבול, שהורשעה בהסדר טיעון בהתעללות בקטין פלסטיני ובאיומים על חייו - כך דווח בחדשות ערוץ 2. השופט, אמנון כהן, גזר עליה בנוסף שלושה חודשי מאסר על תנאי. סביליה, בת 22, אמרה לאחר הרשעתה בבית המשפט: "לא התחלתי את החיים שלי, מה כלא עכשיו? זה יהרוס לי הכל, לא יהיה לי עתיד". היא הודיעה שבכוונתה לערער על גזר הדין.

עוד בנושא
חשד: לוחמי צה”ל היכו - ונשכו - פלסטינים
8 שנות מאסר בלבד לשוטר שהרג פלסטיני

על פי כתב האישום המתוקן נגד סביליה, אותו הגישה עו"ד טלי פלדמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, במרץ 2010, עיכבו חיילים את הנער בן ה-17 במחסום רוקפלר, ומצאו ברשותו שלושה נפצים. מפקד הצוות בו שירתה סביליה העביר את הנער - אזוק ומדמם מפיו - לידי סביליה ולידי שוטר נוסף. השניים הסיעו אותו לתחנת משטרה סמוכה, ושם, בעת שיצאו ממעלית, בעטה סביליה בעכוזו של הנער ואמרה לו: "עוד 10 דקות אתה מת".

לחצה על ההדק ואמרה: "מוות לערבים"

השוטר הנוסף, שמשפטו התנהל בנפרד, הוביל את הנער מאחורי אוטובוס שחנה במקום. סביליה הורתה לנער לכרוע על ברכיו כשידיו אזוקות וראשו מכוסה, הצמידה את אקדחה - שהיה ריק ממחסנית - לצווארו, והחלה לספור לאחור, בעוד שהנער צועק: "לא, לא".

כשסיימה לספור, לחצה על ההדק ואמרה: "מוות לערבים" ו-"כל הערבים זונות". לאחר מכן, הכניסו שני השוטרים את הנער לחדר ריק, כשראשו מכוסה במעיל, ושם הורידו אותו על ברכיו. בשלב זה, ביקש השוטר השני מסביליה שתפסיק את מעשיה, אולם היא לא נענתה לו, ואף ביקשה ממנו שיוודא שאיש אינו מתקרב לחדר. היא הכניסה את אחד מנפציו של הנער לכיסו, כיסתה שוב את ראשו ואז הדליקה מצית, כדי להפחידו ולגרום לו לחשוב שבכוונתה להדליק את הנפץ. בנוסף, היא הכתה את הנער בראשו ובכתפיו.

עדכון ראשון: 21:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully