וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "התפתחות משמעותית בחקירת מרגלית צנעני"

22.8.2011 / 11:00

בית משפט השלום בראשון לציון דן כעת בבקשת המשטרה להאריך בשנית את מעצרה של הזמרת החשודה בין היתר בסחיטה באיומים. סנגורה: "זו רדיפת פרסום זולה מצד המשטרה"

המשטרה מבקשת הבוקר (שני) להאריך בפעם השנייה את מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי חקירה ומסוכנות לאדם ולחברה. המשטרה מבקשת מבית משפט השלום בראשון לציון להחזיק את הזמרת במעצר למשך ארבעה ימים נוספים, וזאת על מנת להמשיך בפעולות חקירה נוספות בפרשה, ביניהן עימות עם מעורבים נוספים בה. לדברי המשטרה, חלה התפתחות ניכרת בחקירה וכי קיימות עדויות הקושרות את הזמרת למעשים.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:
נדחה הערעור שהגיש בנה של מרגלית צנעני על מעצרו
החשוד בתיווך בין מרגול לעבריינים - למעצר בית
רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני
צנעני בהתבטאות ראשונה: אין בעיה בקשר עם אטדגי

צנעני הגיעה הבוקר לבית המשפט וסירבה לדבר עם התקשורת. למקום הגיע גם יואב צפיר, במאי התכנית "כוכב נולד" בה משמשת מרגול כשופטת, על מנת להביע את תמיכתו בה. "באתי לכאן כדי לתמוך ולחזק את רוחה. אני לא שופט ומאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה", אמר צפיר בבית המשפט.

"נראה תמוה שמבקשים להאריך את מעצרה של מרגול, סמל תרבותי, שמעולם לא עשתה רע", מסר סנגורה של צנעני, עו"ד שחר חצרוני, בתגובה לכוונת המשטרה לבקש את הארכת המעצר. "זוהי רדיפת פרסום זולה מצד המשטרה, שאינה במקומה".

צנעני נעצרה בשבוע שעבר על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין אנשיו של העבריין עמיר מולנר, שביצעו עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספים שהיה חייב לה האמרגן אסף אטדגי.

לפני ארבעה ימים התקבל באופן חלקי בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה ערעורה של צנעני, ומספר ימי מעצרה הופחת מתשעה לשישה ימים, שמסתיימים היום.

אתמול דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את הערעור שהגיש בנה של צנעני, אסף לביא-צנעני, החשוד במעורבות בפרשה, על ההחלטה להאריך את מעצרו. ביום רביעי האחרון האריך בית משפט השלום בראשון לציון בתשעה ימים את מעצרו של לביא, החשוד באחזקת שתי מחסניות נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. שני חשודים נוספים בפרשה, עופר עמר ומיכאל חזן, "חייליו" של מולנר, משכו את ערעורם על הארכת המעצר ויישארו גם שניהם במעצר עד יום חמישי.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully