וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיון כואב: הוכה בקהיר כי הוא "דומה למובארק"

ניר יהב

9.7.2012 / 12:20

מוחמד עבדאללה שומרי, בן 61, הגיע לבקר את בני משפחתו בקהיר, ועשרות אזרחים חשבו שמדובר בנשיא המודח, וניסו לבצע בו לינץ'. לבסוף, רק דרכונו התימני הציל אותו

אזרח תימני שהגיע לביקור משפחות בקהיר, לא האמין שביקורו במצרים יסתיים כפי שהסתיים. התימני ניצל בעור שיניו מניסיון לינץ', שניסו לבצע בו עשרות אזרחים. הסיבה: הוא דומה שתי טיפות מים לנשיא מצרים המודח, חוסני מובארק.

לפני כמה ימים, הגיע מוחמד עבדאללה שומרי, בן 61, לבקר את בני משפחתו המתגוררים במצרים. בעת שהסתובב ברחוב בקהיר, התגודדו סביבו עשרות מצרים שחשבו שמדובר בנשיא המודח, מובארק בן ה-84, ושאולי החליט לברוח מבית החולים שבו הוא מאושפז ולטייל בעיר.

בשנה שעברה - "סדאם המצרי" ממיטת האשפוז: כך חמקתי מניצול מיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להתבלבל? מובארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

שומרי החל לברוח מפני ההמון הזועם, תוך שהוא נשבע בפניהם כי למרות הדמיון המפתיע בינו לבין הנשיא המצרי לשעבר, הוא אינו חוסני מובארק אלא אזרח תימני בשם מוחמד שומרי. הוא ניסה להבליט את המבטא התימני בשפתו, אולם ללא הועיל – עשרות האזרחים הזועמים לא האמינו לו וניסו לתקוף אותו.

מי שבכל זאת הצליח להציל את שומרי, היה שוטר תנועה שעבר במקום. שומרי הציג לו את דרכונו התימני, והוכיח לו כי הוא אזרח תימן, יליד 1951. רק בשלב זה, עזבו אותו עשרות האזרחים המצרים שהקיפו אותו. לפי הדיווחים, שומרי המבוהל עלה מיד על מונית ונסע לבית קרוביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully