וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תימן: צלם החדשות תיעד את עצמו חוטף כדור

מצלמתו של חסן וודאף המשיכה לעבוד גם בזמן שפונה על אופנוע לבית חולים במצב קריטי, קליע בעינו. נמשכים קרבות הרחוב בצנעא בין הצבא למתנגדי השלטון, מניין ההרוגים השבוע מגיע ל-60

תיעוד נדיר בבירת תימן: חסן וודאף, צלם וידאו של סוכנות AP, עסק אתמול (שני) בתיעוד קרבות הרחוב בצנעא, בין מתנגדי השלטון לכוחות הביטחון, שהתלהטו מחדש השבוע, כשלפתע פגע קליע בעינו, והוא נפצע קשה. בעודו מפונה באלונקה ולאחר מכן על גבי אופנוע לבית החולים, המשיכה המצלמה לתעד את המתרחש. וודאף מאושפז כעת במצב קריטי בבית החולים.

פינוי פצוע במהלך עימותים בין מתנגדי המשטר לכוחות הביטחון, צנעא בירת תימן, 20 בספטמבר 2011. רויטרס
פינוי פצוע במהלך קרבות הרחוב הנמשכים בצנעא, היום/רויטרס

גם היום נמשכו העימותים האלימים בצנעא, זה היום השלישי ברציפות. לפחות תשעה בני אדם נוספים נהרגו היום, המעלים את מניין ההרוגים מתחילת השבוע מעל ל-60. ארבעה מההרוגים עם חיילים עריקים מהצבא שנורו בקרב לפנות בוקר עם הכוחות הנאמנים לנשיא, עלי עבדאללה סאלח. שניים נוספים הם אזרחים שנפגעו ממטח של פצצות מרגמה שפגעו במאהל של מפגינים, לאחר תפילות הבוקר.

ההתקוממות העממית בתימן, נגד שלטונו של סאלח, נמשכת כבר מאז תחילת השנה. בלחץ ההמונים, הסכים סאלח לוותר על שלטונו בתום כהונתו ב-2013 והבטיח רפורמה דמוקרטית - אך המפגינים והאופוזיציה המשיכו לדרוש את הדחתו המיידית. ההפגנות הלכו והתרחבו, וברבות מהן התפתחו עימותים אלימים עם כוחות הביטחון ועם כנופיות של תומכי הנשיא, ואף נרשמו מעשי טבח. סאלח, מצדו, שב ומבטיח "לשוב בקרוב", ממקום מושבו בערב הסעודית, כשבינתיים ממלא סגנו את מקומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
עימותים בין כוחות הביטחון למתנגדי המשטר, צנעא, תימן, 19 בספטמבר 2011. רויטרס
חילופי אש נמשכים ללא הרף כבר שלושה ימים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully