וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ על חוק הווד"לים: "לפתוח ברזי הביורוקרטיה"

ראש הממשלה הבהיר כי הוא נחוש להעביר את חוק הווד"לים ואת הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, על רקע המחאה הגואה. במקביל, אמר שר הביטחון ברק כי יש לשקול מחדש את סדרי העדיפויות בחברה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערוץ הכנסת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למחאה החברתית על יוקר המחיה ובפרט למאבק הדיור, לרפורמה במנהל מקרקעי ישראל ולחוק הווד"לים. בפתח ישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה, כי "היום אנחנו מסיימים שנתיים של עבודה מאומצת כדי להסיר את ה'פלומבות' על שני דברים ביורוקרטיים: הראשון הוא מנהל מקרקעי ישראל, שיהיה גוף הרבה יותר יעיל, והשני זה חוק הוודל"ים, עוקף הביורוקרטיה. כדי שיהיו יותר מים צריך לפתוח את הפלומבות על הברזים. כדי שיהיו יותר דירות צריך לפתוח את הפלומבות על ברזי הביורוקרטיה. התכנון והשיווק במדינת ישראל לוקח עד היום בין חמש לשבע שנים, כמעט שיא עולמי. היום נשלים את הרפורמה במנהל ונפתח בדיון המסכם על הרפרומה בווד"לים. אנחנו נחושים להעביר את ההחלטות הללו ונעביר אותן".

במקביל, התייחס שר הביטחון אהוד ברק לנושא תקציב הביטחון ולדרישות לקצץ בו לטובת הגדלת תקציב הרווחה. בפתח ישיבת סיעת העצמאות בירך ברק על המחאה ואמר כי הפתרון הוא בחינה מחדש של סדרי העדיפויות. לדבריו, "בתוך עסקת חבילה כזאת שבוחנת את כל סדרי העדיפויות, כל הנושאים כולל הנושאים של השרים שלנו וכולל אנוכי, יבואו לבחינה. אני משוכנע שלהבדיל ממדינות בצפון אמריקה ששם נושא הביטחון מרוחק מאוד, במציאות שלנו נושא הביטחון ממשיך להיות מרכזי. אבל בהסתכלות כוללת על הצרכים של החברה שלנו נצטרך לשקול את כלל סדרי העדיפויות".

המחאת בעיצומה - כותרות אחרונות:
הנשיא פרס לראשי המחאה: "כבשתם את לב העם"
"הדרישה להכנסת מצלמות לפגישה עם רה"מ - טעות"
עיני: "אם המטרה היא להפיל את ביבי - אני לא ש?ם"
התוכנית של נתניהו: הקלות למעמד הביניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully