וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את אמו בבית בבאר שבע והתקשר למשטרה

5.8.2014 / 18:31

שוטרים הגיעו לבית פרטי, לאחר שגבר התקשר וטען: "רצחתי אישה שטענה שאינה אמי". הם מצאו בה את החשוד, כשלצדו גופת אמו ועליה סימני אלימות קשים. מותה נקבע במקום. הבן נחקר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: קשת סידי

חשד לרצח בבאר שבע: תושב העיר התקשר היום (שלישי) אחר הצהריים למוקד 100 של המשטרה וטען כי רצח את אמו, לאחר שזו טענה לדבריו ש"היא אינה אמי". כוחות משטרה גדולים, בפיקודו של ניצב-משנה משה איבגי, הוזעקו לבית פרטי ברחוב יציאת אירופה בעיר ובה מצאו את החשוד, כשלצדו מוטלת גופת האם ועליה סימני אלימות קשים. צוות מגן דוד אדום קבע את מותה במקום. החשוד הועבר לחקירה בתחנת באר שבע. האם ובנה אינם מוכרים למשטרה.

עוד בוואלה חדשות:
קצין בכיר: "טוב שלא תקפנו בית חולים, היה לנו קשה להביט במראה"
לירן נהרג 20 שנה אחרי רצח סבו: "הטרור רודף אותנו"
שרה בממשלת בריטניה התפטרה "כי לא מגנים את ישראל"

נפילת רקטה בעין השלושה , נובמבר 2012. יותם רונן
זהותה של הנרצחת נבדקת/יותם רונן

ביום שלישי שעבר נדקר למוות נער בן 15 במהלך קטטה ברחוב בבלי באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנער לאחר שביצעו בו פעולות החייאה. על פי החשד, הנער נדקר על ידי אחיו הגדול, שנמלט מהזירה. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות אחריו.

בתחילת החודש נדקרו למוות שני צעירים, בני 20 ו-30, במהלך קטטה שפרצה בדרך יום הכיפורים ברחובות. הצעיר בן 30 נפצע אנושות ופונה לבית החולים קפלן בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בקטטה נפצע צעיר נוסף בן 25 בינוני ועוד נער בן 18 נפצע באורח קל. שניהם פונו לבית החולים קפלן. חמישה חשודים נעצרו לחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זירת האירוע

(עדכון ראשון: 17:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully