וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 ל-133,225: ארבעה אחים נולדו באותו תאריך

בני זוג צעירים מבריטניה התוודעו לסטטיסטיקה הנדירה כשבנם ריאן הגיח לאוויר העולם ב-12.1, ממש כמו אחיו ואחיותיו. "אני פשוט לא מאמינה", אמרה האם, "לא תכננתי כלום"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ארבעה אחים נולדים באותו תאריך, ולא מפני שהם רביעייה. נשמע דמיוני? בצדק. הסיכוי לכך הוא 1 ל-133,225. אמילי שרוגהם ופיטר דאן, בני זוג מהעיירה קליאטור מור בצפון בריטניה, התוודעו לסטטיסטיקה הנדירה הזאת לפני שבוע, ב-12 בינואר, כשריאן התינוק הגיח לאוויר העולם. זה קרה בדיוק חמש שנים אחרי לידתו של סם הבכור, ושנתיים אחרי הצטרפותן של התאומות ברוק וניקול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כולם "איחרו" או "הקדימו". אמילי שרוגהם ופיטר דאן, יחד עם מחזור 12.1/מערכת וואלה, צילום מסך

שרוגהם בת ה-22 – יש שיגידו כי היא עצמה עדיין ילדה – טוענת כי אין לה יד בצירוף המקרים החריג. "אני פשוט לא מאמינה שיש לנו עוד יום הולדת באותו תאריך", סיפרה לאתר "ניוז אנד סטאר" הבריטי. "ללא ספק, זה לא היה מתוכנן", הוסיפה. "הוכחה" לדבריה ניתן למצוא בעובדה שאף אחד מהילדים לא נולד ביום שבו אמור היה להיוולד. "סם איחר בשבועיים, התאומות הקדימו בחודש וראיין איחר בשלושה ימים", סיפרה שרוגהם.

את יום ההולדת האחרון של שלושת הילדים ה"גדולים" חגגו שרוגהם ובן זוגה בן ה-24 עם שתי עוגות, אחת לסאם ואחרת לשתי התאומות. לדבריהם, הם מתכוונים להמשיך לחגוג את ימי ההולדת של ילדיהם, "ביחד ולחוד". אחד האתגרים שעמם ייאלצו להתמודד ההורים הצעירים הוא העובדה כי התאריך החשוב חל כשבועיים בלבד אחרי חגיגות הכריסמס – הוצאה כבדה בפני עצמה. "זה תמיד יהיה קשה מיד אחרי הכריסמס", הודה דאן, "אבל נקנה דברים קטנים לאורך כל השנה ונקל במעט על המאמץ".

עוד על לידות בלתי שגרתיות:
פעם ב-200 מיליון לידות: שלוש תאומות זהות נולדו
על התפר: התאומים שלא נולדו באותה שנה
הופרדו בלידתן: תאומות נולדו בהפרש של שלושה חודשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully