וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל: בת 70 הותקפה בביתה ודקרה את האנס

אליס דן מפלורידה התעוררה על הספה בסלון כשמישהו סותם את פיה מאחור ומורה לה להיכנס לחדר השינה. היא שלפה את הסכין שהחביאה בתוך ספר והחלה לדקור אותו בבטנו - עד שנמלט

כשדיוויד פרנקלין סזקלוס חשב לבצע את זממו בקשישה, הוא לבטח לא האמין למה שחיכה לו בביתה של אליס דן. ביום רביעי האחרון פרץ סזקלוס לביתה של דן בת ה-70 בפלורידה. על פי החשד, הוא ניסה לאנוס אותה אך היא שלפה סכין והחלה לדקור אותו. הוא נמלט, אך שובל הדם שהותיר מאחוריו סייע לשוטרים ללכוד אותו.

צפו בדן משחזרת את התקיפה

לאחר שהניסה את התוקף, שחזרה דן את המקרה. לדבריה, באותו הערב היא נרדמה על הכורסא בסלון. לפתע, היא התעוררה כשהחשוד סתם את פיה באמצעות ידיו. "הוא בא לאנוס אותי", תיארה. "הוא הסתובב אלי, החזיק לי את הפה, תפס אותי ואמר: 'היכנסי לחדר השינה'". למרבה המזל, דן החביאה בתוך ספר בסלון סכין – כיוון שיום אחד בלבד קודם לכן ביתה נשדד. היא החליקה מהכורסא, וכשהחשוד ניסה לעזור לה היא אמרה לו: "תן לי לעשות זאת בעצמי". אז היא שלפה את הסכין ונעמדה מולו.

דן, שבאותו בוקר עברה ניתוח לטיפול בסרטן הריאות, החלה לדקור את החשוד בבטנו. "ברגע שהתרוממתי, התחלתי לדקור אותו", סיפרה. לדבריה, בשלב מסוים היא נפלה על הרצפה והבחינה שהחשוד יחף. היא החלה לדקור אותו בכפות רגליו. לדבריה, בשלב זה הוא רץ לעבר חדר השינה, חזר לסלון ולבסוף עזב את הבית.

כשנמלט, היא מיד זיהתה אותו. לטענתה, בעבר הוא הגיע לביתה והציע לה שירותי אחזקה – הצעה אותה דחתה. בהזדמנות אחרת, הוא הציעה לסייע לה להתקלח ולדבריה היא טרקה את דלת הבית בפניו. לאחר שסיפרה לשוטרים על שאירע לה, הם לקחו אותה לביתו של סזקלוס בן ה-51, שם היא זיהתה אותו שוב והוא נעצר.

לקריאה נוספת:
היכן יתרסק הלילה הלוויין שצונח ללא שליטה?
תיעוד: ראש עיריית טורונטו מאיים ברצח
כשהאפיפיור נישק את המעוות: התמונה שסחפה את הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully