וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את חברתו כי סירבה לטעום את האוכל של אמו

אנדרו אוקיט מבריטניה הזמין את בת זוגו לחגוג עמו את שחרורו מהכלא. הוא חזר מוקדם מהצפוי אל מאחורי הסורגים, לאחר שדקר בסכין ובמזלג את החברה, הסובלת מהפרעות אכילה

ארוחה מסוכנת: אנדרו אוקיט, צעיר בן 25 מבריטניה, נשלח שלשום (חמישי) לשש שנות מאסר, לאחר שדקר את בת זוגו שסירבה לאכול את המזון שבישלה עבורם אמו. האירוע האלים התרחש בחודש מאי האחרון בעיר קובנטרי שבדרום בריטניה, באותו יום שבו השתחרר אוקיט ממאסר של 16 שבועות בגין עבירות מין ונהיגה על אופנוע ללא רישיון. הוא רצה לפגוש את חברתו, ולכן הזמין אותה לסעוד עמו בבית הוריו.

החברה, ששמה לא פורסם, סובלת מהפרעות אכילה, ואולי בשל כך אמרה כי אינה מעוניינת להכניס לפיה את המטעמים שבישלה האם. לפי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, אוקיט הגיב על כך בפרץ של זעם – הוא הטיח בחברתו כי היא "אכלנית קטנונית", ואז דקר אותה לפתע בעזרת הסכין והמזלג שאחז בידיו. הוא גרם לה לפגיעה רב-מערכתית, ובכלל זה גם לקריסה של אחת מריאותיה.

אם לא די במעשה החמור, לאחר שנעצר שלח אוקיט לצעירה כמה מכתבים מאיימים שבהם דרש ממנה לבטל את התלונה שהגישה נגדו. היא התעלמה מהמכתבים הללו, ואתמול כאמור הוא נשלח למאסר לאחר שהודה במעשיו. במשפט אמר לו השופט ריצ'רד גריפית-ג'ונס: "כשחברתך לא הסכימה לאכול את המזון שאמך בישלה כפי שרצית, לגמרי איבדת את קור הרוח שלך". עורך דינו של אוקיט סיפר כי הוא הביע חרטה על המעשה, וכי הוא טען בבית המשפט שלחברתו לא נגרם נזק ארוך-טווח כתוצאה מהדקירות.

עוד חדשות מהעולם:
תעלומה בצרפת: גולגולת עם כיתוב "מוות לפדופילים"
תיעוד: ראש עיריית טורונטו מאיים ברצח
צפו: ניסתה למכור את תינוקה בנמל התעופה

(עדכון ראשון: 21:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully